סאנצ'ו נקנס במאה אלף יורו: "צריך להציב לו גבולות"

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | Martin Rose/Bongarts/Getty Images

הקשר לא נכלל בסגל של דורטמונד בניצחון 0:1 על גלאדבך, ב"בילד" חשפו שהאנגלי לא הגיע לאימון לאחר פגרת הנבחרות. המנהל המקצועי צורק: "הוא ילד טוב, אני מאוד מחבב אותו, הוא עדיין נמצא בתהליך של למידה"

(גודל טקסט)

ביום שבת האחרון חזרה בורוסיה דורטמונד לנצח לאחר שלוש תוצאות תיקו רצופות כשגברה 0:1 על בורוסיה מנשנגלאדבך בזכות שער של הקפטן מרקו רויס, שב-12 משחקים נגד היריבה מציג רקורד מדהים – תשעה שערים ועוד שישה בישולים. לאור הצמרת הצפופה בבונדסליגה, הצהובים-שחורים רחוקים רק נקודה אחת מהמוליכה. מי שלא היה שותף לניצחון הוא הקשר המצוין ג'יידון סאנצ'ו שנופה מהסגל בשל סיבות מקצועיות. היום (שני) בגרמניה חשפו את הסיבה האמיתית.

הקשר בן ה-19 נענש על ידי המועדון משום שלא חזר בזמן לאימונים לאחר ששיחק במדי נבחרת אנגליה במסגרת מוקדמות יורו 2020. סאנצ'ו לא הגיע לאימון ולא הציג שום הצדקה לכך ולכן נקנס ב-100 אלף יורו בהחלטה חינוכית מצד המועדון.

המנהל המקצועי של בורוסיה דורטמונד, מיכאל צורק, התייחס לנושא: "ג'יידון הוא ילד הגון, אני מאוד מחבב אותו. הוא נמצא עדיין בתהליך של למידה ואולי אפילו בוחן את הגבולות ולכן חשוב להציב לו את הגבולות האלה".


ג'יידון סאנצ'ו חוגג. ישחק נגד אינטר ( Martin Rose / Staff)

סאנצ'ו, מתגליות העונה שעברה בבונדסליגה, ממשיך לספק את הסחורה על כר הדשא. בשבעת משחקי הליגה עד היום הוא כבש שלושה שערים ובישל עוד שישה. הוא יחזור לסגל של הצהובים-שחורים במשחק החשוב נגד אינטר בסן סירו במחזור השלישי בליגת האלופות בעוד יומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי