מולר סירב להתייחס לעתידו, המטרה הבאה של לבנדובסקי

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Widmann/Bongarts/Getty Images

המנהל המקצועי של באיירן הבהיר לגבי הקשר: "אין שאלה, הוא לא יעזוב בחורף". החלוץ שקבע שיא בונדסליגה הצהיר: "חושב רק על שלוש הנקודות הבאות, מתרכז בכדורגל ובאימונים". וגם: המחווה לזולה ומה חסר לקבוצה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
לאחר יום שבת בבונדסליגה, בגרמניה הסדר שב על כנו. באיירן מינכן ניצחה 1:2 את אוניון ברלין והשתלטה על פסגת הבונדסליגה לפחות זמנית ורוברט לבנדובסקי המשיך לכבוש. "השיא של לבנדובסקי מחזיר את באיירן למסלול. החלוץ שוב היה קר רוח וקבע שיא בונדסליגה מרגש", נכתב ב"בקיקר". ב"בילד", נכתב "החלוץ פשוט בלתי ניתן לעצירה". הדאבליסטית תשמור על המקום הראשון אם בורוסיה משנגלאדבך לא תנצח הערב את איינטרכט פרנקפורט


לבנדובסקי כבש, כאמור, בכל תשעת מחזורי הפתיחה בבונדסליגה וקבע שיא חדש בגרמניה, הראשון שעושה זאת ב-57 שנות הליגה. הוא עלה על פייר אמריק אובמיאנג שכבש בכל שמונת המשחקים הראשונים ב-2015/16. מאז הסופר קאפ הגרמני בו נכנעה באיירן 2:0 לבורוסיה דורטמונד, הפולני כבש בכל 13 המשחקים האחרונים. המטרה הבאה של החלוץ היא להשוות את שיאו של גרד מולר שכבש ב-15 משחקים רצופים בעונת 1969/70. מעבר לכך, הוא כבש מול 25 יריבות שונות בבונדסליגה. רק פורטונה דיסלדורף לא ספגה ממנו.


החלוץ אמר לאחר המשחק: "שמח לכבוש שוב, אנסה להמשיך לשחק טוב כדי לעזור לקבוצה. אני לא חושב על כמות השערים, אני חושב רק על שלוש הנקודות הבאות, זה מה שבראש שלי. אני לא מתמקד בשיאים. אני מרוכז כולי בכדורגל, אימונים וספורט".



רוברט לבנדובסקי (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)


ניקו קובאץ' החמיא: "הוא בכושר הטוב בקריירה שלו, במצב פיזי נפלא. אנחנו שמחים שיש לנו אותו. הוא שומר עלינו בפסגת הטבלה כרגע". על המשחק: "אנחנו נמצאים היכן שאנחנו צריכים להיות. אני מרוצה מהביצועים של הקבוצה, יצרנו הרבה מצבים. אני מאמין שעם הזמן נכבוש באחוזים גבוהים יותר".


הקשר תומאס מולר שוב פתח בהרכב יחד עם פיליפה קוטיניו אך בראיון לאחר המשחק סירב להתייחס לשאלות על עתידו. המנהל המקצועי חסן סליהמידיץ' הבהיר: "אין שאלה, הוא יישאר גם בינואר". מולר אמר: "היו הרבה דברים טובים להוציא את שני הפנדלים. אני חושב שחסרה לנו קצת נחישות ואפילו מזל. אני שמח שהשגנו את המקום הראשון ועלינו להמשיך לעבוד קשה ממשחק למשחק כדי להיות רגועים".


בזמן שההתקפה עובדת אצל אלופת גרמניה – ההגנה חורקת. באיירן ספגה מחזור רביעי ברציפות על אף שהשוער מנואל נוייר הדף פנדל, והוציאה כבר 11 כדורים מהרשת. לפני המשחק עלו השחקנים עם חולצות מיוחדות לתמוך בבלם ניקלאס זולה שייעדר לפרק זמן ארוך. הבלם בנג'מין פאברד כבש אתמול את שערו השני בשבעת משחקי הליגה האחרונים, לעומת שער בודד ב-65 המשחקים הקודמים. 


 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי