צפו בתקציר: שאלקה חזרה מפיגור וניצחה 2:3 את אאוגסבורג

אמין האריט
אמין האריט | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

קבוצת התחתית כבר הובילה פעמיים על הרויאל בלוז, אחרי שערים של באייר ופינבוגאסון, אך קבוצתו של ואגנר יצאה עם ידה על העליונה בזכות עצמי של ליכשטיינר וגולים נוספים של קאבק והאריט. 0:2 לדיסלדורף על קלן

(גודל טקסט)
אחרי השמינייה של לייפציג והמפלה של באיירן מינכן מול פרנקפורט, המחזור ה-10 בבונדסליגה ננעל הערב עם שני מפגשים. במשחק המוקדם, קרב על שש נקודות אם תרצו, פורטונה דיסלדורף גברה 0:2 על קלן בדרבי החם של חבל הריין והגדילה את הפער מהקו האדום. במשחק שנעל את הערב שאלקה עלתה למקום השישי לאחר 2:3 דרמטי על אאוגסבורג.


אאוגסבורג – שאלקה 3:2
לאחר שכמעט כל קבוצות הצמרת ניצחו, שאלקה ידעה שאם לא תנצח את קבוצת התחתית, היא עלולה להתדרדר לחצי התחתון של הטבלה, אבל אאוגסבורג שניצחה רק משחק אחד העונה, לא עשתה לה חיים קלים ועלתה ליתרון ראשונה לאחר שער נהדר של דניאל באייר בדקה ה-38, אך לפני הירידה למצית, סטפן ליכטשטיינר נגח לשערו הוא והוריד את שתי הקבוצות בשוויון, אלפרד פינבוגאסון החזיר את היתרון לאורחת בדקה ה-60 מהנקודה הלבנה, אבל אז הגיע המהפך של שאלקה. אוזן קבאק עלה לכדור נייח של דניאל קליגיורי ושמונה דקות לסיום אמין האריט כבש את שער הניצחון עם מבצע אישי אדיר.




פורטונה דיסלדורף – קלן 0:2

פנדל של רואן הנינגס (38), שהבקיע שישה מתוך 12 השערים של דיסלדורף העונה, פרץ את הסכר ומי שקבע את תוצאת המשחק היה אריק טומי (61), שמצא את הרשת לראשונה במדי קבוצתו החדשה. המארחת, שרשמה ניצחון שני בשלושה מחזורים, טיפסה למקום ה-14 עם עשר נקודות, ופתחה פער של שלוש נקודות מהמקום שמוביל לירידת ליגה. קלן, לעומת זאת, הפסידה בפעם השלישית ברציפות בכל המסגרות והיא עמוק בתחתית עם שבע נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי