שוויינשטייגר: "מוריניו תמיד שאל אותי על באיירן מינכן"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Richard Heathcote/Getty Images

שחקן העבר של הבווארים סיפר ב'בילד' על התשוקה של הפורטוגלי לכדורגל הגרמני: "במשחקי החוץ של יונייטד, שידורי הבונדסליגה תמיד היו ברקע. הוא הכיר כל שחקן ולמד גרמנית". פליק ינהל את שני המשחקים הקרובים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הודיעה אמש (ראשון) על סיום דרכו של ניקו קובאץ' לאחר התבוסה 5:1 נגד איינטרכט פרנקפורט, אשר הותיר אותה במקום הרביעי בתום 10 מחזורים.

בעקבות כך, סומנו מועמדים רבים לאלופה הגרמנית, ביניהם אריק טן האח, מסימיליאנו אלגרי וכמובן ז'וזה מוריניו. האחרון שפתח את העונה ללא קבוצה לראשונה מאז 2002, הוזכר כמועמד מוביל לארסנל ואף שמו נקשר לבורוסיה דורטמונד אבל בסטיאן שוויינשטייגר שהתאמן תחת הפורטוגלי בעונת 2016/17 במנצ'סטר יונייטד חשף כי המנג'ר המעוטר תמיד שאל אותה על באיירן מינכן.

הקשר שתלה את הנעליים לפני חודש ימים אמר ל'בילד': "אני יכול לדמיין את מוריניו בגרמניה, הוא גילה עניין רב בבאיירן מינכן ובבונדסליגה כמו ללמוד את השפה הגרמנית לאחר שעזב את מנצ'סטר יונייטד. הוא תמיד שאל אותי על הקבוצה ובמהלך משחקי החוץ שלנו, שידורי הבונדסליגה תמיד היו ברקע. הוא הכיר כל שחקן וגם למד גרמנית, הוא לא עבד בליגה הגרמנית, אבל אני יכול לראות אותו משתלב בצורה טובה".


בסטיאן שוויינשטייגר במדי באיירן מינכן (Joern Pollex/Bongarts/Getty Images)

עם זאת יש לציין כי המאמן הזמני האנס פליק, ששימש כעוזרו של ניקו קובאץ', ינהל את המשחקים הקרובים של באיירן מינכן נגד אולימפיאקוס ואת הקלאסיקר נגד בורוסיה דורטמונד. בהנהלה לא צפויים למנות מחליף לקרואטי בקרוב ומחר במסיבת העיתונאים של הקבוצה, במועדון יתנו תשובות לגבי המצב החדש של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי