בגרמניה מתמוגגים מחכימי, פאברה: "היה בכל מקום על המגרש"

אשרף חכימי
אשרף חכימי | Alex Grimm/Getty Images

ב'בילד' שיבחו את המרוקאי שכיכב עם צמד בדרך לקאמבק היסטורי על אינטר. המגן הצטנע: "אני מופתע שאני מלך שערי הקבוצה באלופות, זו הייתה מתנת יום ההולדת שלי". וגם: ציון הדרך של פישצ'ק

(גודל טקסט)
דורטמונד כבר הייתה עם הגב לקיר, אינטר במחצית יעילה ירדה למחצית ביתרון 0:2 בזיגנאל אידונה פארק ונראה היה כי בדיוק כמו במפגש בסן סירו, הקבוצה הגרמנית תצא בידיים ריקות. אבל אז הגיע הקמאבק הגדול בתולדות דורטמונד בתולדות ליגת האלופות עם 2:3 מרהיב, אותו הוביל המגן אשרף חכימי.


המגן המרוקאי שמושאל מריאל מדריד כבש צמד שני באלופות והעלה את דורטמונד למקום השני ב"בית המוות" עם 2:3 גדול. גם בגרמניה לא היו יכולים להישאר אדישים למופע של המגן שנבחר על ידי ה'בליד' לשחקן המצטיין של המחזור עם הכותרת 'גיבור אירופה' (Euro-hero) .


חכימי אמר לאחר המשחק: "אני מופתע שאני מלך השערים של בורוסיה דורטמונד בליגת האלופות, יש לי מזל גדול ואני שמח שאני מצליח לכבוש שערים. עבדתי קשה ואני מרוצה שהצלחתי לעזור לקבוצה הלילה". המגן שחגג יום לפני המשחק יום הולדת 21 הוסיף: "זו הייתה מתנת יום ההולדת שלי".



המהפך הגדול בתולדות דורטמונד בליגת האלופות (Jörg Schüler/Getty Images)


מאמנו לוסיאן פאברה שיבח את המגן לאחר המשחק ואמר ש"היה בכל מקום". לאחר מכן סיכם את המשחק: "אינטר הייתה מסוכנת ושיחקנו בצורה מאוד התקפית כי באמת רצינו לנצח את המשחק. לקחנו סיכון, אבל תיקנו במחצית השנייה, נשארנו חיוביים מאוד, הכל היה עדיין אפשרי כי המחצית הראשונה שלנו לא הייתה רעה. ברור שהמחצית השנייה הייתה מטורפת, שיחקנו קדימה ולחצנו טוב, שחקנו בסבלנות, אינטנסיביות ומהירות".


מי שעוד חווה ערב היסטורי עבורו היה הוא המגן הפולני הוותיק לוקאש פישצ'ק שמשחק בדורטמונד מאז 2010 לאחר שרשם את ניצחונו ה-23 בקבוצה בליגת האלופות, יותר מכל שחקן אחר, לאחר שחלף על פני שטפן רויטר שזכה עם הצהובים שחורים באליפות אירופה היחידה בתולדותיהם בעונת 1996/97.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי