נוייר: "לא בטוח שאפרוש בגרמניה. הגזימו עם הדיבורים על טר שטגן"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Michael Regan/Getty Images

שוער באיירן, שמשחק כבר תשע שנים במועדון, הותיר סימן שאלה בנוגע לעתידו. על שוער ברצלונה: "מעולם לא היו לנו בעיות, אנחנו לא יריבים אלא חברים לקבוצה שאוכלים יחד ומדברים". וגם: מאבק האליפות והמאמן פליק

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

עם שלושה ניצחונות ליגה רצופים, באיירן מינכן אמנם לא יצאה לפגרת החורף הארוכה כמוליכת הטבלה, אך בהחלט עם סיבות לאופטימיות, כשהיא מדורגת במקום השלישי ורחוקה ארבע נקודות מלייפציג המוליכה. הבווארים סופגים העונה לא מעט שערים (22 שערי חובה ב-17 מחזורים), אך מנואל נוייר מאמין שהאליפות תנחת גם השנה בבוואריה, בפעם השמינית ברציפות. במסגרת ראיון ארוך שהעניק בגרמניה, התייחס נוייר בן ה-33 לעתידו במועדון, ליחסים עם מארק אנדרה טר שטגן וכן למאמן האנזי פליק.

מאבק האליפות: "לייפציג עשתה צעד נוסף קדימה, הם העפילו לראשונה לשמינית גמר ליגת האלופות וזה טוב עבורה. זה מירוץ תארים אמיתי, שלא יוכרע במרץ או באפריל, אך למרות שהיו לנו כמה עליות וירידות – נחזור למקום הראשון". ב-9 בפברואר תפגוש באיירן את המוליכה, וכעבור קצת יותר משבועיים תתארח בלונדון במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי.

השינוי הטקטי והעבודה של האנזי פליק: "אנחנו מגנים בצורה טובה יותר, אין עוד רווחים גדולים בין המערכים. 20 המטרים האלה צומצמו, זה מקל גם על תקשורת בין השחקנים, ואנחנו מפעילים לחץ על היריבה. פליק הצליח נהדר עד כה, יש לו קשר טוב עם השחקנים, הוא מעביר את הדברים בצורה ברורה ומגיע לו הצ'אנס הזה. הוא איש כדורגל מנוסה ובאיירן זקוקה לרמה מסוימת של ניסיון. הוא צריך להתמודד עם תקשורת לוחצת, לדבר עם השחקנים ולנהל חדר הלבשה. המאמן לא חייב לדעת לדבר גרמנית אלא להיות בעל ידע טקטי והבנה בכדורגל".

נוייר. מרוצה מהשינויים עם המאמן החדש (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מערכת היחסים עם טר שטגן: "בעקרון עשו מזה הרבה יותר ממה שהיה. מעולם לא היו לנו בעיות. אנחנו מתאמנים יחד בנבחרת, אוכלים יחד ארוחת בוקר, מנהלים שיחות – כחברי קבוצה ולא כמתחרים. כל אחד מאיתנו מנסה להראות את הביצועים הטובים ביותר כדי שנוכל להצליח וזה חשוב". כזכור, שוער ברצלונה מתח ביקורת על כך שלמרות היכולת המעולה שלו במדי הקבוצה הוא לא משחק בנבחרת, ונוייר לא אהב את הדברים והגיב בחריפות.

 
 

נוייר אמור לקבל הצעה להארכת חוזהו בשנתיים נוספות וכרגע עתידו לא ברור: "מעולם לא אמרתי שאסיים את הקריירה שלי בגרמניה, אך מנגד אף פעם לא אמרתי שאעזוב את באיירן. אני שומר את הכל פתוח, אני לא מתאר לעצמי כרגע מצב בו אשחק בחו"ל, אבל בכדורגל הכל קורה מהר. אני מרגיש טוב בבאיירן ויש לי עוד הרבה מטרות במועדון ולכן אמשיך ככה לעת עתה. אני מרגיש טוב ורוצה להמשיך". כשנשאל על נבחרת גרמניה אמר: "הלוואי שאוכל לשחק גם עד יורו 2024".

עם טר שטגן. "עשו מזה יותר ממה שזה" (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי