לבנדובסקי הבהיר: "הכל כמתכונן, אהיה כשיר למשחק הבא"

רוברט לבנדובסקי, פיליפה קוטיניו
רוברט לבנדובסקי, פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

אחרי שלא יצא עם באיירן מינכן למחנה בקטאר ובתגובה לדיווחים על כך שהוא עלול להיעדר בתקופה הקרובה כתוצאה מהניתוח שעבר, הפולני סיפר על הליך השיקום וסימן מטרות ל-2020: "חולם לזכות בליגת האלופות"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בסוף השבוע הבא תשוב הליגה הגרמנית מפגרה של כחודש, גם מואנס דאבור צפוי לערוך אז את הופעת הבכורה שלו במדי הופנהיים שתתארח את איינטרכט פרנקפורט, אבל שחקן נוסף שבגרמניה מצפים לראות שוב על כר הדשא הוא כוכב באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי שלא מתאמן עם הקבוצה בימים אלה.

כידוע, לבנדובסקי נותח במפשעה מיד לאחר יציאת הקבוצה לפגרה לפני כשלושה שבועות, ניתוח שתוכנן מראש והפולני דחה אותו פעם אחר פעם, ולאור העובדה שהוא אינו נוטל חלק במחנה האימון של הבווארים בימים אלה, עלה החשש שהוא לא ישוב כמתוכנן למשחקה הבא של אלופת גרמניה, ביום ראשון (19.1) בברלין מול הרטה.

לכן, הפולני שכבש ב-17 מחזורים 19 שערים ובלעדיו סביר להניח שהבווארים לא היו ממוקמים אפילו במקום השלישי בו הם נמצאים כרגע, במרחק ארבע נקודות מהמוליכה לייפציג, דאג להרגיע את האווירה והצהיר בשיחה עם "סקיי גרמניה": "אם הכל ימשיך לפי התוכנית, אהיה כשיר למשחק הבא. בינתיים הכל כמתוכנן".


לבנדובסקי. מצפה לשחק כרגיל בשבוע הבא (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images)

לבנדובסקי בן ה-31 עבר את ההליך הכירורגי יממה לאחר הניצחון 0:2 על וולפסבורג שהוציא את הקבוצה לפגרה ועל פי הדיווחים אמור היה לעמוד לרשותו של המאמן האנזי פליק בפתיחת מחנה האימונים לקראת החזרה לחצי השני של הליגה, אבל כלל לא יצא עם הקבוצה לקטאר ונשאר לסיים את השיקום במינכן.

החלוץ גם סיפר על ציפיותיו ל-2020, לאחר שנה בה סיים כמלך השערים העולמי: "בתחום הספורטיבי אני מקווה לזכות בליגת האלופות ובליגה, זה החלום שלי. וכמובן להצליח עם נבחרת פולין ביורו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי