צפו בתקציר: בכורה מאכזבת לדאבור, הופנהיים נכנעה 2:1 לפרנקפורט

שחקני פרנקפורט חוגגים
שחקני פרנקפורט חוגגים | Alexander Scheuber/Bongarts/Getty Images

החלוץ פתח על הספסל ועלה במחצית השנייה, אך המארחת רשמה הפסד ביתי מאכזב מול הקבוצה של אדי הוטר. דוסט כבש ראשון (18), סטאפילידיס השווה (48) אך צ'נדלר אמר את המילה האחרונה (62)

(גודל טקסט)

הפגרה הארוכה של הבונדסליגה הסתיימה כבר בליל אמש (שישי) עם ניצחונה המפתיע של שאלקה על בורוסיה מנשנגלאדבך, והערב (שבת) הבונדסליגה מעבירה הילוך עם לא פחות משישה משחקים. אחת הקבוצות הקרובות ביותר לאוהד הישראלי היא לא אחרת מאשר הופנהיים שצירפה את החלוץ מואנס דאבור וכן בשל התקדמותו של עילאי אלמקייס. החלוץ רשם בכורה מעט מאכזבת כשעלה מהספסל במהלך ההפסד 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט. בורוסיה דורטמונד ואאוגסבורג היו חתומות על המשחק הענק של המחזור (3:5 לצהובים-שחורים) – ראו ידיעה נפרדת.

הופנהיים – איינטרכט פרנקפורט 2:1
המארחת דורגה ערב המחזור במקום השביעי לאחר שיצאה לפגרה בטעם טוב עם שני ניצחונות רצופים, אך החמיצה בגדול הזדמנות להעפיל למקום החמישי כשהפסידה ליריבה מהתחתית שיצאה דווקא על חשבונה מהמשבר וקטעה רצף של שלושה הפסדים. במקום החלוץ הישראלי פתח בהרכב אנדריי קראמריץ', סגן מלך השערים של המועדון בכל הזמנים.

 
בדקה ה-18 האורחת עלתה ליתרון בזכות שער יפה של דן בוסט בעקב לאחר כדור רוחב מצד ימין. היתרון החזיק מעמד עד להפסקה. דאבור עלה להופעת בכורה במקום איחלאס בבו וכעבור שתי דקות קבוצתו השוותה. המגן השמאלי קוסטאס סטאפילידיס הצטרף נהדר מאחור לאחר כדור קרן ובעט חזק לרשת, 1:1.

דוסט חוגג את שער היתרון של פרנקפורט (Alexander Scheuber/Bongarts/Getty Images)
דוסט חוגג את שער היתרון של פרנקפורט (Alexander Scheuber/Bongarts/Getty Images)

האורחת לא נשברה וכבשה שוב לאכזבתו של דאבור. פיליפ קוסטיץ' הרים לרחבה מאגף שמאל וטימוטי צ'אנדלר נגח נפלא לרשת והכריע את המשחק בדקה ה-62. בשבוע הבא תתארח הופנהיים אצל ורדר ברמן.

דאבור חוגג עם חבריו את שער השוויון (Alexander Scheuber/Bongarts/Getty Images)
דאבור חוגג עם חבריו את שער השוויון (Alexander Scheuber/Bongarts/Getty Images)

מיינץ – פרייבורג 2:1

האורחת חזרה בצורה מצוינת מהפגרה, אליה יצאה עם רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. שלוש הנקודות שהרוויחה היום הרחיקו אותה משמעותית מהתחתית והעלו אותה לחצי העליון של הטבלה. מנגד, המארחת רשמה הפסד שני ברציפות, נמצאת במקום ה-15 ורחוקה רק נקודה אחת בלבד מהקו האדום. פרייבורג עלתה ל-0:1 בדקה ה-28 משער של קוון צ'אנג-הון אחרי בישול של נילס פטרסן, שכבש בעצמו בדקה ה-41 והכפיל את התוצאה. ז'אן פיליפ מאטטה צימק בדקה ה-82 עם נגיחה אחרי ערבובייה ברחבה.

תוצאות נוספות
דיסלדורף – ורדר ברמן 1:0
פ.צ. קלן – וולפסבורג 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי