"הולאנד עוד יביא אליפות לדורטמונד": החלוץ שבר שלל שיאים

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | THOMAS KIENZLE/AFP via Getty Images

גרמניה בטירוף אחרי השלושער של החלוץ בבכורה בדורטמונד - הראשון מאז אובמיאנג. "הגיע, כבש וניצח" ו-"אימתני כמו הטבע" הן רק חלק מהכותרות. פאברה: "חשבנו שיזדקק לזמן". רויס: "הוא רגוע, אך שאפתן מאוד"

(גודל טקסט)

בורוסיה דורטמונד חזרה מהפגרה הארוכה כמו מלוע של תותח. הקבוצה של לוסיאן פאברה הייתה חתומה על קאמבק ענק כשפיגרה 1:3 במשחק החוץ באאוגסבורג, אלא שאז ארלינג הולאנד קם מהספסל. החלוץ הנורבגי לא היה יכול לחלום על בכורה טובה יותר כאשר כבש את שערו הראשון במועדון אחרי 183 שניות בלבד. את הערב הוא סיים עם שלושער בדרך לניצחון 3:5, והיה לשחקן השביעי בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש שלושער בהופעת הבכורה שלו והראשון בדורטמונד מאז עשה זאת פייר-אמריק אובמיאנג ב-2013. הצהובים-שחורים, אגב, לא הפסידו במשחק הראשון של השנה החדשה מאז 2004.

"אני די רגוע ואני לא יודע למה", אמר הכוכב החדש של הצהובים שחורים בסיום, "אני נמצא במועדון פנטסטי עם שחקנים מצוינים ואנשים טובים שמקיפים אותי. הגעתי לכאן כדי להבקיע שערים וזו הייתה הופעת בכורה טובה".

וגם התקשורת הגרמנית בטירוף. "בכורה קסומה לארלינג. הגיע, כבש, וניצח", נכתב ב"בילד". "הוא רק נכנס ומייד הריח דם. כמה סמלי שהופעת הבכורה שלו הייתה כל כך מטורפת?". לסיום נכתב בעיתון: "האם הוא יכול להוביל את הקבוצה לאליפות?". "הוא הגיע כג'וקר אבל היה אימתני כמו כוחות הטבע", נכתב ב"קיקר".

הקפטן מרקו רויס אמר: "הוא רגוע מאוד אבל מאוד שאפתן. הוא מתאמן בצורה נפלאה. אני חושב שגם אובמיאנג כבש שלושער נגדם. אני מקווה שגם הוא יהפוך לסיפור הצלחה. אין ספק שהוא רשם בכורה נהדרת".

המאמן לוסיאן פאברה הוסיף: "הוא הוכיח מיד את הכוח שלו. הוא נע היטב בחללים ונתן לנו דחיפה אדירה קדימה. זה היה משחק מטורף. הוא התאמן רק שלוש פעמים. חשבנו שהוא יצטרך קצת זמן". היינו צריכים להוביל במחצית הראשונה אבל במקום להוביל – פיגרנו 1:0. עברנו למערך של ארבעה שחקני הגנה משום שרצינו לנצח, לקחנו יותר סיכונים. אנחנו יודעים שיש לנו את היכולת לעשות משהו".

הולאנד לקח כמובן את כדור המשחק הביתה למזכרת ואמר לאחר המשחק: "אני שמח מאוד". ביום שישי הקרוב יערוך החלוץ את הופעת הבכורה שלו לעיני הקהל הביתי, כשדורטמונד תארח את קלן. החלוץ פאקו אלקאסר, שנותר מחוץ לסגל, צפוי לעזוב את הקבוצה בימים הקרובים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי