"הליגה פוחדת מבאיירן מינכן", מולר רשם עוד ציון דרך

שחקני באיירן מינכן
שחקני באיירן מינכן | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

לאחר החמישייה נגד שאלקה, ב"בילד" נכנעו: "שוב תלוי בהם". הדאבליסטית שברה שיא שערים מזה 35 שנה, גם הסטטיסטיקה תומכת בה. הגרמני שכבש את שערו המאה באליאנץ' ארנה: "ההפסד של לייפציג דרבן אותנו"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בגרמניה מרגישים שהמחזור ה-19 בבונדסליגה אתמול (שבת) היה מעין נקודת מפנה. באיירן מינכן אמנם עדיין לא השתלטה על הפסגה אך אחרי הניצחון החמישי ברציפות, 0:5 מרשים במיוחד על שאלקה, היא רחוקה רק נקודה בלבד מלייפציג שהפסידה. הבווארים, שנהנו מחמישה כובשים שונים, אוהבים מאוד את הנתון הבא: בכל תשע העונות מאז יישום כלל שלוש הנקודות לבונדסליגה – כשבאיירן פתחה את הסיבוב השני עם שני ניצחונות – היא גם סיימה כאלופה. מעבר לכך, באיירן הגיעה ל-55 שערים עד כה – רקורד שלא החזיקה בו גם בעונת הטרבל עם יופ היינקס. זו ההתקפה הטובה ביותר בגרמניה מאז ורדר ברמן שכבשה שלושה שערים למשחק בשלב הזה בעונת 1985/86.

"באיירן מינכן שוב שואגת, הדומיננטיות שלה מפחידה את הליגה", נכתב ב"בילד". "באיירן הראתה לליגה: האליפות תלויה אך ורק בנו. כולן צריכות לקוות שהיא לא תמשיך בקצב הזה". באתר הוסיפו כי מדובר בשידור חוזר של המשחקים האחרונים ושהיריבה ידעה שהסיוט בדרך. "באיירן לא סופגת, נראית קטלנית בהתקפה וכובשת שערים נפלאים".  "באיירן טיפלה כהוגן בשאלקה במופע קסמים", נכתב ב"קיקר". "מולר, לבנדובסקי וגורצקה עשו ככל העולה על רוחם. נראה שפליק גיבש את ה-11 שלו".

תומאס מולר רשם ציון דרך יפה כשכבש את שערו המאה בכל המסגרות באצטדיון האליאנץ' ארנה. מולר שממשיך בכושר המצוין שלו, הודה: "אולי היינו נחושים יותר אחרי התוצאה של לייפציג. בדרך כלל אנחנו יכולים לתת מאה אחוז אבל במשחק הזה נתנו אפילו יותר. לא רצינו לתת להם לנשום, כפי שעשינו נגד דורטמונד. אנחנו מאוד מרוצים, שיחקנו טוב כקבוצה".


ציון דרך יפה. תומאס מולר (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

המאמן האנזי פליק נהנה מכל רגע: "היה משחק טוב מאוד. שאלקה הפגינה תצוגה טובה נגד גלאדבך במחזור הקודם, אבל במשחק בית היינו חייבים לנצח ולדבוק בפילוסופיה שלנו. רצינו לכבוש שער מהיר ולהלחיץ אותם, לשחק באינטסיביות גבוהה. הכי חשוב שניצחנו אבל הדרך בה שיחקנו יכולה לשפר לנו את הביטחון, האיכות בסגל היא יוצאת מן הכלל".

לאון גורצקה שכבש את השער היפה במשחק בחצי מספרת דווקא נגד האקסית: "תוך כמה שבועות, האנזי פליק יצר אווירה שמאפשרת לנוח להרגיש בנוח. הוא מספק לנו תוכנית טקטית לכל משחק נתון. חשוב שנפגין התפתחות ונשתפר בכל משחק. כמובן שאני שמח על השער שלי, אבל זה יום מיוחד, היו לי חמש שנים נפלאות בשאלקה והרגשתי שם בבית".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי