שערורייה בגרמניה: שחקני באיירן מינכן הלכו מכות באימון

שחקני באיירן מינכן באימון
שחקני באיירן מינכן באימון | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

גורצקה, שהתעמת קודם לכן עם מולר, גלש מאוחר לעברו של בואטנג שנאנק מכאבים, הבלם לא נשאר חייב ושלח אגרפו לפניו. לבנדובסקי הפריד. נראה שהשניים לא ייענשו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן נמצאת בכושר מצוין. לאחר חמישה ניצחונות רצופים, האחרון שבהם 0:5 על שאלקה, הדאבליסטית העפילה למקום השני בטבלה במרחק נקודה אחת בלבד מלייפציג הנמוכה. במחזור הקרוב היא תתארח במיינץ ותקווה להשתלט על הפסגה. בינתיים, במהלך ההכנות למשחק נרשם עימות ענק שהוציא את גרמניה משלוותה.

 
"בילד", עיתון הספורט הגדול במדינה והמזוהה עם באיירן, דיווח על מכות במהלך האימון בין הבלם ג'רום בואטנג לקשר לאון גורצקה. הקשר גלש עם הסוליה לעברו של בואטנג כאשר הכדור כבר היה רחוק, איחר בגדול בתיקול והגרמני נאנק מכאבים. 
 
 
בואטנג חיפש מייד להגיב, פגע בו בזרועו הימנית ולא הסתפק בזה ושלח אגרוף לפניו. הקשר כמעט עף לאחור. רוברט לבנדובסקי היה הראשון לזהות מה שקורה ולהפריד בין השניים. המאמן האנזי פליק התערב ועם על השניים. "אימון מטורף בבאיירן, בואטנג התחרפן", נכתב בכותרת. ב"קיקר" הוסיפו: "שערורייה באימון".

עוד צוין כי גורצקה התעמת באימון גם עם תומאס מולר. בגרמניה נטען כי האימון נמשך כרגיל בצל הסערה ולא נראה שהשניים יספגו עונש. המאמן עצמו שוחח עם בואטנג. באיירן מינכן לא פרסמה התייחסות לעניין עד עכשיו.
 

 
 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי