הולאנד: "אם נמשיך ככה אפשר לזכות באליפות", החלוץ שבר עוד שיא

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

הנורבגי שמח לפתוח לראשונה בהרכב והפך ליחיד בבונדסליגה שכבש שבעה שערים בשלוש הופעותיו הראשונות. ב"בילד" שיבחו: "כשהוא הוחלף - המגרש רעד". וגם: עוד סיבות לאופטימיות בדורטמונד

(גודל טקסט)

אמנם באיירן מינכן השתלטה על המקום הראשון בטבלה אבל בורוסיה דורטמונד היא הקבוצה הלוהטת בגרמניה. וכשאומרים בורוסיה דורטמונד, אי אפשר שלא להזכיר את ארלינג הולאנד. הצהובים-שחורים פירקו 0:5 את אוניון ברלין אתמול (שבת) והגיעו ל-15 שערי זכות בשלושת המשחקים הראשונים בחצי השני של העונה והשוו את השיא של בורוסיה מנשנגלאדבך מ-1966/67. לנורבגי שכבש צמד יש חלק עצום בכך. לוסיאן פאברה היה מרוצה: "הכרנו את המשחק כבר במחצית והמשכנו בכושר הכיבושים שלנו". בסיבוב הקודם, רק נזכיר, העולה החדשה ניצחה 1:3 את דורטמונד במגרשה הביתי.

הולאנד, שפתח בהרכב לראשונה במדי הקבוצה החדשה שלו וסיים את חלקו במשחק כבר בדקה ה-60, הוא החלוץ הראשון בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש שבעה שערים בשלושת המשחקים הראשונים שלו. מה שעוד מדהים הוא שהחלוץ מחזיק במאזן של מאה אחוז – כל הבעיטות שלו למסגרת הפכו לשער. במדי דורטמונד הוא כובש כל 19 דקות בממוצע, והעונה יש לו כבר 35 שערים בכל המסגרות ב-25 משחקים. שיא אחד אותו לא הצליח לשבור: פאקו אלקאסר נזקק רק ל-106 דקות כדי להגיע לשבעה שערים בונדסליגה.

 
בגרמניה כבר לא יודעים איך להחמיא לחלוץ. "כשהוא עזב את כר הדשא, המגרש רעד. האטרקצייה החדשה הכי טובה בגרמניה היא של דורטמונד. היו חיוכים מקצה לקצה. הוא כאן כל כך מעט זמן ושבר כל כך הרבה שיאים", נכתב ב"בילד" על רקע הכותרת "גאלת השער הבא".  "אוהדי דורטמונד בחלום – שלושה ניצחונות, 15 שערי זכות ושחקן רכש ענק שמשחק בזעם", נגתב ב"קיקר".

לאחר המשחק אמר הולאנד: "אני מרגיש בידיים טובות, לא היו לי בעיות להשתלב. אנחנו מבינים אחד את השני נפלא על כר הדשא, ראיתם את זה היום (אתמול), וזה הכי חשוב. היה כיף לפתוח בהרכב. אני עוד אשתפר בהמשך, אנחנו רוצים להמשיך לנצח".

ג'וליאן ברנדט אמר: "כבר מההתחלה פתחנו את המשחק כפי שרצינו. היו לנו בעיות עם היריבה הזו בסיבוב הראשון, אבל במשחק הזה השגנו את השערים שרצינו כי יצרנו הרבה מצבים. יש לנו איכות נפלאה עם הכדור. כולם שיחקו טוב והגיע לנו לנצח. אנחנו ממשיכים במגמה החיובית, חשוב שלא ספגנו".

עוד שיא של דורטמונד מהערב: ג'יידון סאנצ'ו היה השחקן הראשון שמגיע ל-25 שערי ליגה בגרמניה לפני גיל 20. נבן סובוטויץ', שחקן אהוב בקבוצה ששיחק הפעם כיריב – הודה לקהל על התמיכה והעידוד לפני המשחק. לצהובים-שחורים יש עוד שבוע עמוס כאשר ביום שלישי יתארחו אצל ורדר ברמן במסגרת 1/8 גמר הגביע הגרמני. במחזור הבא מצפה להם משחק חוץ קשה נוסף נגד באייר לברקוזן מהצמרת.


שחקני בורוסיה דורטמונד. השוו שיא משנות ה-60 (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי