שרודר מרוצה מדאבור: "הוא בדיוק מה שהיינו צריכים"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

מאמן הופנהיים החמיא לחלוץ הישראלי ("חכם ומסוכן באזור הרחבה"), אך רמז שהוא עדיין לא מוכן ל-90 דקות נגד פרייבורג בשל עומס המשחקים. הולאנד ודורטמונד ינסו להתאושש מההדחה בגביע

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בבונדסליגה יגיע לשיאו ביום ראשון כאשר האלופה והמוליכה באיירן מינכן תארח את השנייה בטבלה, רד בול לייפציג, לקרב על המקום הראשון, אבל כבר מחר (שבת) ייערכו עוד שני משחקים מעניינים. הופנהיים של מואנס דאבור תתארח אצל פרייבורג כשהיא זקוקה לנקודות על מנת להישאר במאבק על הכרטיסים למפעלים האירופיים, ומאוחר יותר, בורוסיה דורטמונד תנסה להתאושש מההדחה בגביע נגד באייר לברקוזן.

פרייבורג – הופנהיים (ישיר בספורט3 החל מ-16:20)
אחרי שלושה משחקים עקרים, דאבור סוף סוף אמר נוכח עם צמד מרשים נגד באיירן מינכן ביום רביעי האחרון, אבל הופנהיים נוצחה 4:3 והודחה מהגביע ומעכשיו המאמצים יתרכזו כולם בליגה, שם קבוצתו של החלוץ הישראלי מדורגת במקום השביעי, עם נקודה פחות משאלקה. מנגד, המארחת מגיעה במומנטום שלילי אחרי שני הפסדים רצופים, 2:0 לפאדרבורן האחרונה ו-4:0 נגד קלן מהתחתית.

לפי ההערכות בתקשורת הגרמנית, דאבור אמור לפתוח בהרכב אך מאמנו אלפרד שרודר הדגיש כי הוא עדיין לא מוכן ל-90 דקות שלמות: "שלושה משחקים בשבוע זה הרבה, נראה איך אנחנו משתמשים בו". שרודר החמיא לישראלי לאחר הצמד בגביע: "אם הוא מקבל כדור באזור הרחוב, הוא מהווה סכנה מיידית. השער הראשון הוכיח זאת. הוא נע היטב באזורים צפופים, הוא שחקן חכם וזה בדיוק מה שהיינו צריכים". גם חברו לקבוצה, איחלאס בבו, הביע התלהבות: "הוא השתלב לגמרי בקבוצה ואני שמח בשבילו על השערים שכבש".

מואנס דאבור. בדיוק מה שהופנהיים הייתה צריכה (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)
מואנס דאבור. בדיוק מה שהופנהיים הייתה צריכה (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

באייר לברקוזן – בורוסיה דורטמונד (ישיר בספורט3 החל מ-19:20)
השווצרגלבן סיימו את דרכם בגביע מוקדם מהצפוי אחרי הפסד 3:2 לוורדר ברמן, למרות שארלינג הולאנד שוב כבש אחרי שעלה מהספסל. עם זאת, בליגה שחקניו של לוסיאן פאברה סופרים שלושה ניצחונות רצופים אשר בכל אחד מהם כבשו חמישייה, ושלוש נקודות עשויות להעלות אותם למקום השני במקרה שלייפציג תפסיד לבאיירן ביום ראשון. יחד עם זאת, מנשנגלדבאך מחזיקה בכמות נקודות זהה לזו של דורטמונד, כך שעל הצהובים-שחורים להיזהר כדי לא לרדת למקום הרביעי. הולאנד צפוי לפתוח בהרכב, אך מי שלא יעמוד לרשות פאברה הוא מרקו רויס, שנפצע השבוע וייעדר כארבעה שבועות.

מנגד, לברקוזן תנסה לחזור אל מסלול הניצחונות אחרי שהופנהיים קטעה לה רצף של שלושה כאלה במחזור שעבר. הקבוצה שמכונה "ה-11 של החברה" בשל הבעלות של יצרנית התרופות באייר עליה, נמצאת במקום החמישי עם מאזן נקודות זהה לזה של שאלקה ונכון לעכשיו היא מחזיקה בכרטיס לליגה האירופית, עליו תרצה להמשיך לשמור מחר.

הולאנד. צפוי לשוב להרכב כדי שדורטמונד תחזור לנצח (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)
הולאנד. צפוי לשוב להרכב דורטמונד (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי