צפו: קוסטיץ' כיכב עם שני שערים ושני בישולים, פרנקפורט דרסה 0:5 את אאוגסבורג

שחקני פרנקפורט
שחקני פרנקפורט | Photo by Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

הסרבי להט עם גולים בדקות הסיום (89, 90), סידר לצ'נדלר צמד ראשון בקריירה והוסיף בישול לסילבה. העיטים רשמו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד ועלו למקום התשיעי. בצרפת ליל ניצחה 0:2 את אנז'ה

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בבונדסליגה נפתח כהרגלו ביום שישי עם משחק אחד בלבד בו הביסה פרנקפורט 0:5 בביתה את אאוגסבורג. מחר מואנס דאבור צפוי לחזור להרכב של הופנהיים במשחק החוץ נגד פרייבורג (16:20, שידור ישיר בספורט3) בעקבות הצמד נגד באיירן מינכן. האלופה מצידה תפגוש באליאנץ ארנה את ר.ב. לייפציג במשחק על כל הקופה ביום ראשון (18:50, שידור ישיר בספורט4).

איינטרכט פרנקפורט – אאוגסבורג 0:5
שתי הקבוצות הגיעו במומנטום חיובי לקומרצבנק ארנה, המארחת אמנם סיימה במחזור הקודם ב-1:1 מול דיסלדורף, אך המשיכה רצף של שלושה משחקים ללא הפסד, בעוד אאוגסבורג השיגה 1:2 על ברמן מהתחתית. המגן האמריקאי טימותי צ'נדלר העלה את פרנקפורט ליתרון אחרי 37 דקות ושלוש דקות לתוך המחצית השנייה הכפיל בנגיחה לאחר בישול של פיליפ קוסטיץ' והשלים צמד ראשון בקריירה חודש לפני יום הולדתו ה-30. הסרבי המשיך בשלו ובישל לאנדרה סילבה את השלישי בדקה ה-55 ובדקות ה-89 וה-90 השלים צמד אדיר בעצמו. שני שערים ושני בישול לקוסטיץ' שסיים ערב חלומי והוביל את פרנקפורט לניצחון היסטורי.


אנז'ה – ליל 2:0
אפשר לומר שליל באופן רשמי מהמשבר, אחרי שלושה הפסדים רצופים, האדומים חזרה לעניינים עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים ושמרו על המקום הרביעי. ויקטור אוסימן העלה את האורחת ליתרון מהיר בדקה ה-14, רנאטו סאנצ'ס הכפיל וקבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי