הפלונטר של קוטיניו: רוצה להישאר בבאיירן, שלא מוכנה לשלם

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הקשר הברזילאי, שנקנה על ידי ברצלונה תמורת 145 מיליון יורו לפני כשנתיים, הביע את כוונתו להמשיך אצל אלופת גרמניה, בה הוא משחק כמושאל. הבעיה: אופציית הרכישה גבוהה מדי עבורה

(גודל טקסט)

פיליפה קוטיניו רושם העונה בבאיירן מינכן עונה סבירה, אפשר להגיד לא רעה, אך דבר אחד אפשר להגיד בפה מלא – הקשר הברזילאי נמצא בדעיכה עצומה בקריירה שלו. אחרי שכיכב בליברפול, שהייתה בימים קצת פחות מוצלחים מימים אלו, הוא עבר לברצלונה בינואר 2018 תמורת סכום אדיר של כ-145 מיליון יורו.

ההתחלה הייתה לא רעה בכלל, כאשר בחצי עונה סיפק שמונה שערים וחמישה בישולים ב-18 הופעות ליגה. עם זאת, עונתו השנייה במדים הקטלונים הייתה מאכזבת במיוחד עם חמישה שערים ושני בישולים בלבד ב-34 הופעות ליגה. 

בקיץ האחרון השחקן בן ה-27 הושאל לבאיירן מינכן עד לסיום העונה תמורת 8.5 מיליון יורו, כאשר למועדון הבווארי אופציית רכישה בסך 120 מיליון יורו. ב"בילד" הגרמני חשפו לפני מספר שבועות כי אלופת גרמניה לא מתכוונת לממש את האופציה על השחקן, על אף שבמועדון עצמו הכחישו כי קיבלו החלטה לגבי קוטיניו.


קוטיניו במדי ברצלונה (AFP)

הברזילאי עצמו כבר הביע את רצונו להישאר בבוואריה, ועל פי הדיווחים, ברצלונה תהיה מוכנה לנהל משא ומתן עם באיירן על מכירתו ותהיה מוכנה להתפשר על העברה תמורת 80 מיליון יורו, אך לא ברור אם מועדון הפאר הגרמני יסכים לשלם את את הסכום הזה, שכן הוא לא נוהג לשלם סכומים כאלה על שחקנים.

רק הקיץ בבאיירן שברו את שיא ההעברות שלהם כששילמו 80 מיליון יורו על לוקאס הרננדס שהגיע מאתלטיקו מדריד, אך טרם הגעתו שיא ההעברות עמד על 41 מיליון יורו, ששולמו לליון בעבור הקשר קורנטן טוליסו בתחילת עונת 2017/2018.

קוטיניו החל את העונה בצורה נהדרת בבאיירן והיה נראה שהוא בדרך לחזור ליכולת הטובה שאפיינה אותו במדי ליברפול, אך דעך מעט ככל שהזמן חלף. כעת הסטטיסטיקות שלו עומדות על שישה שערים ושישה בישולים ב-19 הופעות ליגה, ושבעה שערים ושמונה בישולים ב-27 הופעות בכל המסגרות.


לוקאס הרננדס. גרם לבאיירן להוציא סכומים שהיא לא רגילה (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי