דויד אלאבה: "לא פוסל מעבר לאנגליה בעתיד. הגמר נגד צ'לסי היה כואב"

דויד אלאבה
דויד אלאבה | Christian Kaspar-Bartke/Bongarts/Getty Images

רמז לבאות? מגן באיירן התראיין לתקשורת האנגלית והתייחס לעתידו. על ההפסד לבלוז במגרש הביתי ב-2012 והרצון לנקמה: "היינו קבוצה אדירה, העיר כמעט התפוצצה מטירוף אבל הגביע חמק מאיתנו השנה נוכל לעשות את זה"

(גודל טקסט)

אמנם בהמשך היום היא תתארח אצל קלן (16:20, שידור ישיר בספורט2) לאחר התיקו נגד לייפציג במחזור הקודם ובהמשך מצפה לה משחק ליגה נוסף לפני שמינית גמר ליגת האלופות, אך בבאיירן מינכן מתחילים כבר לספור את הדקות עד למפגש עם צ'לסי ב-25 בחודש. המגן דויד אלאבה התראיין ל"דיילי מייל" האנגלי וסיפר על הרצון לנקום בבלוז לאור ההפסד האכזרי בשנת 2012 בגמר במינכן, דיבר על העונה הלא פשוטה של הדאבליסטית וגם שלח רמז מסוים לגבי עתידו.


אלאבה חזר להפסד בגמר ליגת האלופות ב-2012 נגד צ'לסי
: "העיר הייתה בטירוף לקראת המשחק, כמעט עלתה באש. העיר שלנו, האצטדיון שלנו – כולם היו בטוחים שהגביע יהיה שלנו. וזה פשוט לא קרה. שיחקנו נגד ריאל מדריד בחצי הגמר, זו הייתה הקבוצה של ז'וזה מוריניו וכריסטיאנו רונאלדו ששברה את כל השיאים וגברה על ברצלונה של פפ גווארדיולה. אני זוכר את צמד המשחקים ואיך עברנו אותם. הייתה לנו קבוצה נפלאה. אבל קיבלתי כרטיס צהוב ולא יכולתי לשחק בגמר וזה היה מאכזב וכואב. נתנו משחק אדיר, אבל בסופו של יום הגביע חמק מאיתנו".

המגן המשיך: "היינו קבוצה מיוחדת שיכלה לעשות היסטוריה, הגיע לנו לנצח והיינו הרבה יותר טובים, אבל מהר מאוד התאוששנו. ידענו שנוכל לעשות משהו בעונה הבאה. אני חושב שכל אחד נתן עוד כמה אחוזים ועובדה שבשנת 2013 כתבנו סיפור שלא ייאמן" (הטרבל תחת הדרכתו של יופ היינקס). 


שחקני באיירן מדוכאים. הפסד שייזכר לעד (ADRIAN DENNIS/AFP/GettyImages)

העונה הנוכחית: "אני חושב שאנחנו בדרך טובה להשיג את המטרות שלנו ואולי גם להמשיך את חלום הזכייה בליגת האלופות. אנחנו רוצים לנצח את צ'לסי". כעת על הבווארים לגרש את רוח הרפאים של שנת 2012. כמובן שאלאבה הוא מהשרידים הבודדים של באיירן מאותו ערב (גם ג'רום בואטנג ומנואל נוייר) כאשר מאמן היריבה פרנק למפארד שיחק אז על כר הדשא.

על לואי ואן חאל: "הוא האמין בי. הוא זרק אותי למים העמוקים, חשבתי אז שזה קרה מקודם מדי והיום אני אסיר תודה על כך. הוא היה מאמן מאוד אמיץ וקשוח. הוא קידם גם את תומאס מולר, הולגר באדשטובר. הוא גרם לנו להרגיש בכל אימון שהכל מתוכנן".

כשנשאל על הפרמיירליג אמר: "כשהייתי קטן עקבתי הרבה אחרי הליגה הזו. כילד צעיר אהבתי את ארסנל והייתי מעין אוהד שלו. פטריק ויירה היה אחד השחקנים האהובים עליי. אני לא חושב על העתיד יותר מדי אבל יכול להיות שאשחק במקום אחר".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי