Sport1 Banner

צפו בתקציר: באיירן חזרה לפסגה אחרי 1:4 קליל על פ.צ קלן

שחקני באיירן מינכן חוגגים
שחקני באיירן מינכן חוגגים | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

אחרי שלא הצליחה למצוא את הרשת נגד לייפציג, האלופה כבשה בצרורות והשתלטה על המקום הראשון בבונדסליגה. צמד לגנאברי, שני בישולים למולר וגם לבנדובסקי השתתף בחגיגה. 0:0 מאכזב בין מיינץ לשאלקה

(גודל טקסט)

שני משחקים סוגרים הערב (ראשון) את המחזור ה-22 בליגה הגרמנית ובזה החשוב יותר מביניהם, האלופה באיירן מינכן הביסה את פ.צ קלן החלשה ושבה למקום הראשון בטבלה, אחרי שלייפציג עלתה אליו זמנית עם ניצחון על ורדר ברמן אתמול. המשחק האחרון של המחזור הפגיש את מיינץ ושאלקה שנפרדו בתיקו 0:0.

פ.צ קלן – באיירן מינכן 4:1
בשבוע שעבר הבווארים לא הצליחו למצוא את הרשת כשאירחו את לייפציג למשחק קריטי במאבק על תואר האליפות, אך הערב הם חזרו לכבוש בצרורות נגד הקבוצה של מרקוס גיסדול. באיירן שמרה על פער של נקודה מהמקום השני, בעוד הקבוצה המפסידה, שדווקא הגיעה במומנטום מצוין עם ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, נותרה במקום ה-14.

שלוש דקות בלבד לקח לרוברט לבנדובסקי להוציא את חגיגת השערים לדרך. הפולני ניצל בישול של תומאס מולר וסיים מהלך קבוצתי יפה בבעיטה עוצמתית לרשת העליונה, שהפכה אותו לשחקן הראשון שמגיע ל-40 שערים (כולל בנבחרת) בעונה הנוכחית. בדקה החמישית מולר הוסיף בישול נוסף, הפעם לקינגסלי קומאן ששלח את זה פנימה מאזור הנקודה הלבנה. עוד שבע דקות חלפו וזה כבר הפך לתבוסה, כאשר סרג' גנאברי טייל על קו ה-16 ושיגר בעיטה מדויקת לפינה התחתונה. גנאברי השלים צמד בדקה ה-66, עם בעיטה טובה נוספת מפתח הרחבה. ארבע דקות מאוחר יותר, מארק אות' צימק עבור המארחת וחתם את התוצאה הסופית.



תוצאה נוספת

מיינץ – שאלקה 0:0 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
עוד באותו נושא: ליגה גרמנית (בונדסליגה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי