דיווח: באיירן שוקלת להחתים את ורנר בקיץ. נוייר כעס: "יכולנו לספוג חמישייה"

טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

האלופה רוצה לנצל את סעיף היציאה שלו בגובה 60 מיליון יורו. השוער זעם אחרי ה-1:4 על קלן: "למזלנו כבשנו מכל מצב". מולר, ששבר עוד שיא בונדסליגה, הצטרף לדבריו: "הרגשנו בנוח מדי, אסור שזה יקרה בצ'מפיונס"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
באיירן מינכן חזרה לנצח כשאתמול (ראשון) הביסה 1:4 את קלן במשחק חוץ שהוכרע במהירות הבזק ושמרה על הפסגה. האלופה כבשה שלישייה תוך 12 דקות בלבד, מה שלא עשתה מאז 1973 בעזרתם של שלושה כובשים שונים. "באיירן שוב מוליכה אחרי פתיחה פשוט מבריקה. היא רוצה אליפות עם שבירת שיאים", נכתב ב"קיקר". אולם, במחצית השנייה ספגה שער מצמק והקפטן מנואל נוייר היה מאוד לא מרוצה: "לא אהבתי את ההתחלה שלנו, אם הדברים היו משתבשים – קלן הייתה יכולה לכבוש חמישה או שישה שערים". מצד שני, השוער פירגן לחלק הקדמי: "היה לנו קרח בוורידים במהלך המצבים שלנו". המאמן האנזי פליק נעדר ממסיבת העיתונאים בשל צינון.
 
 
כפי שקרה לא אחת בשנים האחרונות, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר הובילו את באיירן לניצחון. החלוץ הפולני נעזר בעמיתו כדי לכבוש כבר בדקה השלישית כשסיים בצורה מושלמת, והיה הראשון להגיע ב-2019/20 ל-40 שערים בכל המסגרות בקבוצה ובנבחרת. מולר, שבישל גם את השער של קינגסאי קולמאן, הגיע למספר בלתי נתפס של 14 בישולים ב-22 מחזורים בלבד. הגרמני השווה את השיא שלו מכל עונת 2017/18. אך שחקן לא הגיע למספר כזה של בישולים בפרק זמן כה קצר מאז ספירת הנתונים המדויקת ב-Opta החל מ-2004.
 
 
סרג ג'נאברי כבש צמד נגד היריבה האהובה עליו. הגרמני הבקיע כבר שישה שערי ליגה נגד קלן – יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת.  גנאברי הודה: "אי אפשר לשקר, קלן הייתה יכולה לכבוש הרבה שערים אבל נוייר שלט ברחבה. היה משחק התקפי ושתי הקבוצות היו יכולות לכבוש שערים רבים. יש לנו שלוש נקודות בשורה התחתונה ואנחנו חוזרים מאושרים הרבה".


מנואל נוייר. כעס על משחק ההגנה (Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images)

 

 
"אני חושב ששיחקנו נהדר במחצית הראשונה. לעיתים רחוקות ראיתי אותנו כל כך שמחי. היו מהלכים שכל השחקנים היו מעורבים עם הרבה טכניקה וקסם. כמובן שגם היינו יעילים בעשר הדקות הראשונות. כמובן שנוייר עזר לנו במחצית הראשונה. אבל הרגשנו בטוחים מדיי אחרי השער השלישי. כמובן שבליגת האלופות אסור שזה יקרה, יש גומלין והתוצאות חשובה. עלינו לשחק עם מנטאליות מנצחת, הכי חשוב שקרב האליפות תלוי בנו".
 
ברמה האישית: "אני חלק ממכונה שעובדת נפלא אז כמובן שיותר קל לי. רציתי לכבוש שער בעצמי, היו לי שתי הזדמנויות אך זה לא הצליח. אני נהנה לבשל לקבוצה". בכל מקרה מולר יכול להתנחם בכך שהשווה כבר את מספר שעריו בכל העונה שעברה (תשעה). המבחן האחרון של באיירן לפני שמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי יהיה משחק ביתי נוח נגד פאדרבורן האחרונה בטבלה כבר ביום שישי.
 

עוד בבאיירן, לפי "קיקר" במועדון שוב חוזרים לאופציית טימו ורנר כשבנהלה שוקלים בכובד ראש להחתים בקיץ את חלוצה של לייפציג. הגרמני כבש העונה כבר 25 שערים בכל המסגרות והוסיף עשרה בישולים ב-31 הופעות בלבד. יש לו סעיף יציאה בקיץ בתמורה ל-60 מיליון יורו. לגבי לירוי סאנה, מנגד, יש חילוקי דיעות בהנהלה. גם קאי האברץ, קשר באייר לברקוזן, הוצג כמועמד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי