טימו ורנר: "לא ציפינו שטוטנהאם תתגונן ככה, שלטנו במשחק"

טימו ורנר, שחקני לייפציג
טימו ורנר, שחקני לייפציג | GLYN KIRK/IKIMAGES/AFP via Getty Images

החלוץ שכבש את שער הניצחון של לייפציג היה שבע רצון מהיכולת: "שמח שמצאתי את הרשת כי רציתי לבעוט את הפנדל". נגלסמן: "היינו צריכים להוביל כבר בחמש הדקות הראשונות, רצינו לסיים בתוצאה גבוהה יותר"

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

ר.ב. לייפציג סימנה אתמול (רביעי) וי נוסף בפרוייקט השאפתני שלה. הקבוצה ממזרח גרמניה שהוקמה רק לפני 10 שנים ערכה את משחקה הראשון בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות כאשר התארחה אצל סגנית אלופת אירופה טוטנהאם והמאמן המנוסה ז'וזה מורינו. במועדון לא חששו מהמעמד והשיגו 0:1 יקר שנותן להם מקדמה משמעותית לקראת הגומלין ברד בול ארנה.

יוליאן נגלסמן שהפך למאמן הצעיר בתולדות המפעל שמנהל משחק בשלב הנוקאאוט אמר בסיום: "היינו צריכים להוביל כבר בחמש הדקות הראשונות, קבוצות צעירות הן בדרך כלל חסרות סבלנות חושבות שצריך להבקיע את השער הראשון כמה שיותר מהר, אבל השחקנים לא היו כאלה והגנו בצורה טובה נגד משחק ההתקפה של טוטנהאם".

"זה היה ניצחון ראוי עבורינו. רצינו לסיים בתוצאה גבוהה יותר וגם היו לנו את ההזדמנויות. אבל צריך לזכות שזה משחק הנוקאאוט הראשון עבור המון שחקנים ובסופו של דבר אנחנו רוצים להגיע למשחק הבא עם ביטחון עצמי גבוה".


בכורה מוצלחת בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות. יוליאן נגלסמן (Catherine Ivill/Getty Images)

טימו ורנר הוסיף: "היה משחק טוב מאוד. לא ציפינו שטוטנהאם תתגונן ככה. שלטנו במחצית הראשונה ורק השער היה חסר. גם אחרי השער בפנדל היו לנו עדיין כמה הזדמנויות טובות, אבל הדבר הכי חשוב שהמשכנו להתגונן עד הסיום ולא הפקרנו את החלק האחורי".

"בעבר היו כמה משחקים בהם לא מצאתי את הרשת. מאוד רציתי לבעוט את הפנדל ואני שמח שהצלחתי לקרב את הקבוצה שלי למטרה שלה".


כבש את שער הניצחון. טימו ורנר (Julian Finney/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי