דאבור יכבוש שער בכורה בבונדסליגה מול מאמנו לשעבר?

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Uwe Anspach/picture alliance via Getty Images

הופנהיים תפגוש מחר את מנשנגלדבאך (שבת ב-16:20, ספורט2), אותה מאמן רוזה שהדריך את הישראלי בשנתיים האחרונות. רודי ישבור את שיא ההופעות של הקבוצה בליגה הראשונה. וגם: דורטמונד נגד ברמן

(גודל טקסט)

מואנס דאבור כבר הדהים את כל גרמניה כאשר כיכב עם צמד בדקות הסיום נגד באיירן מינכן בגביע הגרמני, אבל בבונדסליגה הוא עדיין מחפש שער בכורה. מחר (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט3) הופנהיים תתארח אצל בורוסיה מנשנגלדבאך ועבור החלוץ הישראלי לא מדובר במשחק רגיל.

מאמנה של מנשנגלדבאך הוא לא אחר מאשר מרקו רוזה שאימן את דאבור בשתי העונות האחרונים בלצזבורג וללא ספק הוא אחד האחראיים לזכייתו הכפולה של השחקן בשחקן העונה באוסטריה ולמכירתו לסביליה בינואר 2019 בסכום שיא של 15 מיליון יורו.

עם זאת, לפי האתרים השונים בגרמניה, דאבור צפוי לפתוח את המשחק על הספסל כאשר שלישיית ההתקפה של הופנהיים תכלול את יאקוב ברון-לארסן, פאבל קדראבק באגפים ואת אנדריי קרמאריץ' הקרואטי בחוד ההתקפה. הישראלי יקווה לקבל דקות מהספסל ולכבוש את שער הבכורה שלו דווקא נגד מאמנו לשעבר.

מעבר לכך מי שיסמן ציון דרך מרשים בהופנהיים הוא הקשר סבסטיאן רודי. הקשר שבשנים האחרונות בילה בבאיירן מינכן ובשאלקה והושאל בחזרה להופנהיים יהפוך מחר לשיאן ההופעות בקבוצה במסגרת הבונדסליגה עם 217 משחקים ויחלוף על פני אנדראס בק. אגב בכל המסגרות רודי נמצא כיום במקום השלישי בטבלת ההופעות כאשר לזכותו 236 משחקים ומקדימים אותו אנדראס בק (237, רודי ישתווה אליו מחר) וסיאד סליהוביץ' (249 הופעות).

ורדר ברמן – בורוסיה דורטמונד (שבת, 16:20, שידור ישיר בספורט2)
אחרי הניצחון המשכנע על פריז סן ז'רמן בליגת האלופות והצמד המרהיב של ארלינג הולאנד שסחף את אירופה כולה, דורטמונד כעת ממשיכה במאבק על האליפות במשחק החוץ בווזרשטדיון, עוד לפני משחקה הערב של באיירן מינכן נגד פאדרבורן הפער עומד על ארבע נקודות ואם אכן האלופה תמעד נגד קבוצת התחתית לצהובים שחורים תהיה הזדמנות שאולי לא תחזור לצמצם את הפער.

המאמן לוסיאן פאברה לא צפוי לעשות שינוי משמעותי מההרכב שניצח את פ.ס.ז' כאשר תורגן האזר, ג'יידון סאנצ'ו והולאנד צפויים בהמשך בחוד, אמרה צ'אן שערך משחק מצוין גם הוא ביום שלישי, יפתח בחוליית הקישור לצידו של אקסל ויטסל.

ימשיך את הכושר המפלצתי? ארלינג הולאנד (Alex Grimm/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי