נוייר מסביר את הטעות: "זה חלק מהמשחק שלי". צפו

מנואל נוייר מאוכזב
מנואל נוייר מאוכזב | GUENTER SCHIFFMANN/AFP via Getty Images

שוער באיירן מינכן, שספג שער מביך בניצחון 2:3 הדרמטי על פאדרבורן, נועלת הטבלה: "מתוך 100 ניסיונות זה עבד לי ב-99 האחרונים. הרגשתי הקלה בסיום". פליק: "אותגרנו עד הרגע האחרון"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן ניצלה אמש (שישי) ממבוכה גדולה, כאשר הצליחה להשיג רק בדקה ה-88 ניצחון 2:3 על פאדרבורן, נועלת הטבלה. מי שהיה שם בשבילה, כרגיל, הוא רוברט לבנדובסקי, שכבש צמד כולל שער הניצחון הדרמטי, כאשר גם סרג' גנאברי להט עם שער ושני בישולים.

עם זאת, הקבוצה הקטנה הצליחה להביך את האלופה פעמיים וכמעט השיגה נקודה סנסציונית, שהייתה יכולה לגרום לבווארים לאבד את המקום הראשון. באיירן הובילה פעמיים וספגה שוויון עד שהחלוץ הפולני העניק לה את הנקודות החשובות. השער הראשון שכבשה פאדרבורן הגיע אחרי טעות קשה של מנואל נוייר, שיצא בצורה רעה אל מחוץ לרחבה ודניס סרבני חלף על פניו בקלות וכבש.

השוער הוותיק הסביר את עצמו אחרי המשחק: "זה חלק מהמשחק שלי וזה מה שקורה לפעמים. מתוך 100 ניסיונות, זה עבד ב-99 האחרונים. הרגשתי הקלה גדולה כשניצחנו כי היינו צריכים את הנקודות. זה היה חשוב מאוד שהמשכנו להאמין בשביל להכריע את המשחק ועשינו את זה".


לבנדובסקי חוגג. 25 שערי ליגה ב-23 משחקים (GUENTER SCHIFFMANN/AFP via Getty Images)

המאמן, האנזי פליק, סיכם את המשחק: "פאדרבורן אתגרה אותנו עד לרגע האחרון של המשחק וזה הפך את הנקודות למתוקות יותר. זה לא היה פשוט וצריך להודות, שחקני פאדרבורן שיחקו כדורגל טוב. צריך להחמיא גם לקבוצה שלי, שאחרי שספגנו שוויון בדקה ה-75 עשינו הכל כדי לנצח ובסוף הצלחנו לעשות את זה".

ביום שלישי מחכה לבאיירן משחק קשה במיוחד, כאשר יגיעו ללונדון ויפגשו בסטמפורד ברידג' את צ'לסי של פרנק למפארד במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר ליגת האלופות. ג'רום בואטנג עשוי לחזור להרכב אחרי שנעדר אתמול בעקבות כרטיסים צהובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי