צפו: 0:2 ללברקוזן ובוס על אאוגסבורג, וולפסבורג הביסה 0:4 את מיינץ

שחקני לברקוזן חוגגים
שחקני לברקוזן חוגגים | Lars Baron/Bongarts/Getty Images

הקבוצה של אקס מכבי ת"א רשמה ניצחון שלישי ברציפות, נמצאת במקום החמישי ורחוקה שש נקודות בלבד מבאיירן המוליכה. הזאבים התקרבו לשאלקה עם ניצחון אדיר, שער מופלא לרנאטו סטפן

קבוצות: וולפסבורג
(גודל טקסט)

המחזור ה-23 של הליגה הגרמנית נמשך גם היום (ראשון) עם שני משחקים מסקרנים. במוקד נמצאת לברקוזן, שרשמה ניצחון שלישי ברציפות כשגברה על אאוגסבורג ונותרה בעמדה טובה במאבקי הצמרת. לאחר מכן, וולפסבורג המשיכה בכושר הנפלא שלה והביסה 0:4 את מיינץ, בדרך למקום השביעי בטבלה, שתי נקודות בלבד מאחורי שאלקה.

לברקוזן – אאוגסבורג 0:2
התרגלנו לקבל הרבה שערים במשחקים של המארחת, שהגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים – 3:4 על דורטמונד ו-2:3 על אוניון ברלין. הפעם קיבלנו רק שני שערים, אבל הקבוצה של פטר בוס, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, עדיין צמודה לצמרת הגבוהה ונמצאת בכושר נהדר. כעת, האדומים נותרו במקום החמישי ובמאזנם 43 נקודות, רק שש פחות מהמוליכה באיירן מינכן. מנגד, האורחת רשמה משחק ליגה שלישי ברציפות ללא ניצחון, נמצאת כרגע במקום ה-11 (עשויה לרדת למקום ה-13 בהתאם לתוצאות שאר משחקי המחזור) ורחוקה שבע נקודות מהקו האדום.

השער הראשון הגיע בדקה ה-25, כאשר קאי האברץ מצא בכדור עומק פנטסטי את מוסא דיאבי. החלוץ הצרפתי בן ה-20 התקדם, חדר לרחבה ובסיומת מצוינת מקרוב העניק יתרון למארחת. תוצאת המשחק נקבעה בדקה ה-59 בזכות שער נפלא של נדים אמירי בן ה-23 במבצע אישי. קשר נבחרת גרמניה קיבל כדור במרכז המגרש, התקדם באין מפריע עד לקצה רחבת אאוגסבורג ובעט כדור חד ושטוח לרשת.


פטר בוס (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

וולפסבורג – מיינץ 0:4 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

וולפסבורג אירחה הערב את מיינץ, כשהיא מגיעה להתמודדות אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, וניצחון ביום חמישי האחרון על מאלמו בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. הזאבים הגיעו למשחק במטרה לצמצם את הפער משאלקה במקום השישי, אחרי שהובסה 5:0 בידי לייפציג, ולא איכזבו.

בדקה ה-21, יוסיפ ברקאלו קיבל כדור מחוץ לרחבה, להטט ושלח פצצה אדירה מ-25 מטרים השוער הדף את הכדור בקצה האצבעות למשקוף והיישר לתוך הרשת. 0:1 לירוקים. המארחת המשיכה לרכוב על המומנטום לעיני הקהל הביתי, ובדקה ה-45, רגע לפני הירידה למחצית טעות נוראית של השוער וההגנה של מיינץ, השאירה את רנאטו סטפן פנוי לחלוטין מול רשת חשופה, הקשר נגח את הכדור בקלילות והכפיל את התוצאה. 0:2 במחצית.

המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה, והמארחת עשתה ככל העולה על רוחה. בדקה ה-49, דניאל גינצ'ק סיפק מבצע אישי נפלא על האגף הימני, העביר כדור רוחב שטוח ומצא את גרהארדט פנוי מול השוער. ממרחק של מטר הקשר לא התבלבל ודחק את הכדור לרשת. 0:3 לוולפסבורג. בדקה ה-68, כובש השער השני, רנאטו סטפן השלים צמד והיה אחראי למהלך של המשחק. הקשר הימני קיבל את הכדור על קצה הרחבה, ניסה לבעוט אך נתקל בשחקן הגנה. הוא השתלט על הריבאונד והסתובב בין שני שחקנים, העביר את הכדור בין הרגליים של הבלם ושלח עם השפיץ של הנעל בעיטה שטוחה בין הרגליים של השוער בדרך ל-0:4 מדהים בסיום.

בעקבות הניצחון, וולפסבורג חלפה על פני פרייבורג והופנהיים ועלתה למקום השביעי בטבלה, במרחק שתי נקודות בלבד משאלקה. מנגד, מיינץ נותרה במקום ה-15 כשהיא רחוקה רק שתי נקודות מפורטונה דיסלדורף בקו האדום.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי