תמונות שלא נראו מעולם: צפו במחאה של שחקני באיירן מינכן והופנהיים על הדשא נגד הקהל

אוהדי באיירן מינכן
אוהדי באיירן מינכן | DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images

האלופה הציגה כדורגל מהפנט וכבר הובילה 0:6 על קבוצתו של דאבור, אך סוף המשחק גנב את כל הכותרות - אוהדי באיירן הציגו שלטים נגד בעלי הקבוצה המקומית וגרמו לעצירת המשחק, השחקנים התמסרו על הדשא עד הסיום

(גודל טקסט)

לאחר ה-3:3 הנהדר בין דילסדורף והרטה ברלין, המחזור ה-24 בליגה הגרמנית נמשך הערב (שבת) עם חמישה משחקים נוספים. במוקד, באיירן מינכן דרסה את הופנהיים עם שישייה אדירה, אך מה שייזכר במיוחד היא רבע השעה האחרונה של המשחק, שנעצר למספר דקות בשל שלטים שהניפו אוהדי באיירן כנגד הבעלים של היריבה. כמחאה על כך, שתי הקבוצות לא שיחקו את הדקות האחרונות, אלא רק התמסרו ביניהן במרכז המגרש עד הסיום.

במקביל לאירועים, דורטמונד ניצחה את פרייבורג במשחק סולידי ואילו מנשנגלדבאך נאלצה להזיע מול אאוגסבורג אך ניצחה. מיינץ ניצחה את פאדרבורן במשחק הנוסף. קלם נעלה את יום המשחקים עם 0:3 חלק על שאלקה בבית.

הופנהיים – באיירן מינכן 6:0
אלו תמונות שלא ראינו מעולם – העובדה שדיטמאר אופ, הבעלים של הופנהיים, הוא לא איש אהוד בגרמניה היא ידועה וגם הערב הוא ספג הרבה מאוד קללות והשמצות מאוהדי באיירן מינכן ביציע קבוצת החוץ, אך באזור הדקה ה-75 של המשחק, כשהתוצאה כבר הייתה 0:6 לטובת האורחת, האוהדים האדומים הציגו שלטים המגדפים את אופ ועל כן המשחק נעצר למספר דקות. כאות מחאה, שחקני באיירן והופנהיים עלו לכר הדשא ל-15 הדקות האחרונות ומחו בעצמם עם מסירות ביניהם במרכז המגרש.


לא שיחקו בדקות האחרונות. שחקני באיירן והופנהיים (Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images)

בכל הקשור לכדורגל, הרבה סימני שאלה היו סביב המשחק בכל הקשור לכיבוש שערים, לאחר שהחלוץ הבכיר בליגה רוברט לבנדובסקי נפצע, כשמנגד מואנס דאבור הישראלי סיים את העונה במחזור הקודם ונעדר מהחוד של הופנהיים. שתי דקות בלבד הספיקו לבאיירן מינכן כדי למחוק את הסימנים האלו לאחר שער בזק של סרג' גנאברי מבישול לא פחות יפה מרגלו של תומאס מולר.

הבווארים לא הורידו את הרגל מהגז, ובדקה השביעית כבר הנחיתו מכה שנייה על הקבוצה המקומית, כשג'ושוע קימיך מצא את הרשת בכדור שטוח ומדויק. בדקה ה-15 כבר הרבה מאוד תפסו את הראש, לאחר שג'ושוע זירקזי בן ה-18 נותר לבדו במרכז הרחבה של הופנהיים, הסתובב באין מפריע וגלגל לרשת את השלישי. בדקה ה-33 גם פיליפה קוטיניו הצטרף לחגיגה וכבש את ה-0:4 של באיירן, לאחר שלא כבש מאז דצמבר.

כמו שהיא פתחה את הראשונה, האלופה פתחה את החצי השני עם שער מהיר מאוד, כשמולר חטף כדור להגנה הכחולה וסידר לקוטיניו צמד. לאון גורצקה עלה מהספסל בדקה ה-58 של המשחק, וארבע דקות לאחר מכן גם נכנס לרשימת הכובשים לאחר שהקפיץ באלגנטיות מעל אוליבר באומן וקבע 0:6 דורס ומוחץ לבאיירן מינכן אצל הופנהיים.


שערים ראשונים מאז דצמבר. קוטיניו חוגג (DANIEL ROLAND/AFP via Getty Images)

דורטמונד – פרייבורג 0:1
אחרי שהתרגלנו לקבל הצגות מרובות שערים מהצהובים-שחורים, הפעם הם הסתפקו בשער אחד בלבד וחיברו ניצחון שלישי ברציפות במסגרת הליגה. בכך, הקבוצה של לוסיאן פאברה, אשר נמצאת במקום השלישי, הותירה את הפער מהמוליכה באיירן מינכן על ארבע נקודות והיא עדיין במאבק האליפות. מנגד, האורחת נותרה במקום התשיעי והבטוח.

יצוין כי פרייבורג לא הייתה פחות מסוכנת מדורטמונד, שמצאה את המסגרת רק פעמיים במשחק, אך בדקה ה-15, אז גם ג'יידון סאנצ'ו כבש את השער היחיד בהתמודדות עם גול קל מול שער חשוף אחרי מסירה של תורגן הזאר. ארלינג הולאנד, אם שאלתם את עצמכם, עלה הפעם מהספסל בדקה ה-63 ולא כבש בפעם השנייה בלבד מאז הצטרף בינואר.

תוצאות נוספות
אאוגסבורג – מנשנגלדבאך 3:2

מיינץ – פאדרבורן 0:2


קלן – שאלקה 0:3
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי