ארלינג הולאנד: "אוהב את הדרך בה זלאטן עובר מקבוצה לקבוצה"

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images

בדורטמונד דואגים? החלוץ הנורבגי סיפר כי השבדי הוא האליל שלו: "איברה מסתגל במהירות ומבקיע שערים מהרגע הראשון. גם לי יש את הביטחון הזה". וגם: היו"ר בטוח: "סאנצ'ו לא יעזוב, הוא יודע שלמועדון עתיד נפלא"

(גודל טקסט)

ארלינד הולאנד ממשיך לשגע את כל אירופה. החלוץ הנורבגי בן ה-19, גיבור הניצחון על פריז סן ז'רמן (1:2) הבקיע לא פחות מ-12 שערים בתשעה משחקים בבורוסיה דורטמונד. בראיון למגזין האנגלי "Four Four Two" הוא מרעיף שבחים על קבוצתו החדשה אך גם משחרר הצהרה שעלולה להדאיג את האוהדים.

 
הולאנד אמר: "אני מרגיש בבית בדורטמונד. זה היה ככה מהרגע הראשון. המועדון עזר לי וההתחלה על כר הדשא הייתה פנטסטית. לא קל להגיע למדינה חדשה ולקבוצה חדשה באמצע העונה. אני אוהב לעבוד קשה ושמח שהכל קורה מהר. תמיד ידעתי שאני שחקן  טוב. אני אוהב את כל המועדון, ההיסטוריה, האוהדים והניהול. החלטנו שדורטמונד היא האפשרות הטובה ביותר עבורי. ריאל מדריד? זה תמיד טוב שהמועדונים הגדולים מתעניינים בך. זה אומר שאתה עושה את הדברים נכון".
 
 
המודל לחיקוי: "זלאטן איברהימוביץ ללא ספק.  אני אוהב מאוד את הדרך בה הוא עובר ממועדון למועדון ולמדינות אחרות. זה לא קל, אבל הוא בא ומבקיע שערים מהשנייה הראשונה ומשתלב מצוין. אני אוהב לראות את זה. אני אוהב את המנטאליות וההסתגלות שלו. אני חושב שתמיד היה לי גם את הביטחון הזה". 


ארלינג הולאנד. מה האוהדים חושבים על ההצהרה שלו? (PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images)
 

 
הולאנד חתם החורף בדורטמונד עד 2024 אם כי לפי "בילד" יש לו סעיף יציאה מהצהובים-שחורים בקיץ הבא (2021) בתמורה ל-75 מיליון יורו. עוד שחקן שאריות אירופה רוצות לקחת מדורטמונד הוא ג'יידון סאנצ'ו שצפוי לעזוב את הקבוצה לפי הדיווחים כבר בקיץ על אף שהוא מחזיק בחוזה עד 2022. העונה יש לו 17 שערים ו-18 בישולים. יו"ר הקבוצה, יואכים ווצקה, ניסה להרגיע את האוהדים בנושא.
 
 
ווצקה אמר: "לדעתי הוא לא רוצה לעזוב. הוא שמח מאוד בדורטמונד ויודע שיש למועדון הזה עתיד נפלא. יש קשר מיוחד בינו לבין המועדון. זה לא עניין של כסף, יש לנו מספיק. אנחנו רוצים להשיג תארים. לקבוצה הזו יש הרבה יותר פוטנציאל עם סאנצ'ו מאשר בלעדיו". 

ג'יידון סאנצ'ו. היו"ר אופטימי לגבי הישארותו (INA FASSBENDER/AFP via Getty Images)




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי