אוהדים יפנים סולקו ממשחק של לייפציג, המועדון התנצל: "הייתה טעות באבטחה"

אוהדי לייפציג
אוהדי לייפציג | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

החשש מנגיף הקורונה מכה במגרשי הכדורגל ברחבי אירופה. קבוצה של מבקרים מאסיה הורתה לצאת מהמשחק נגד לברקוזן לאחר שריקת הפתיחה. הנהלת הקבוצה נפגשה עם אותם אוהדים והזמינה אותם למשחק הקרוב

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

הפחד מהתפשטות נגיף הקורונה ברחבי אירופה ממשיך להכות, כשהיום (שלישי) התבשרנו לתקרית חריגה מאוד שהתרחשה ביום ראשון האחרון בבונדסליגה הגרמנית, לאחר שקבוצת אוהדים יפנים התבקשו לעזוב את אצטדיונה של לייפציג, כעשר דקות לאחר שהמשחק נגד באייר לברקוזן נפתח.

עוד לפני יום המשחק, חברת האבטחה ששכר המועדון קיבלה הנחייה לבצע בדיקות מוגברות על מנת לאתר קבוצות של אנשים מאזורים בעלי סיכון גבוה. אחד מאותם אוהדים סיפר: "נכנסתי למגרש ללא בעיות מיוחדות והגעתי למקום שלי, אך עשר דקות לאחר שהתחיל המשחק הגיע סוכן המאבטח את המשחק ואמר לי שאני עשוי להיות חולה בקורונה, ועל כן נאמר לי לצאת משם באופן מיידי. קבוצה נוספת של כמעט 20 אנשים מיפן נאלצה לעוזב גם היא את המשחק".

סגנית מוליכת הליגה הגרמנית לא חיכתה זמן רב ומהר מאוד התנצלה באופן פומבי על אותה תקרית: "אנחנו חייבים בנקודה זו להתנצל בפני האורחים שלנו מיפן. לרוע המזל ובגלל אי הוודאות הרבה שקיימת ברחבי ארצנו בנושא הנגיף, נעשתה טעות גדולה בפרשנות של ההוראות שנתנו למערך האבטחה". לפי גורם רשמי, בגרמניה דווח על 150 מקרים בהם אוצר חולה בנגיף ברחבי המדינה.

מלבד ההתנצלות, נציגים בכירים מהנהלת לייפציג נפגשו עם אותם אנשים מיפן, כשחלקם הם אנשי עסקים שהגיעו לעיר לקורס עסקי ספורט שנפתח מוקדם יותר. "אנחנו מזמינים את כל מי שנאלץ לצאת מהמשחק להיות אורח כבוד שלנו במשחק הקרוב" אמרו אנשי ההנהלה במפגש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי