צפו: מחאת האוהדים נמשכה והמשחק נעצר ב-2:2 בין אוניון לוולפסבורג

אוהדי אוניון ברלין
אוהדי אוניון ברלין | Mathias Renner/City-Press via Getty Images

עוד תקרית בבונדסליגה: אחרי המחאה של אוהדי באיירן מינכן, גם אוהדי אוניון ברלין הניפו שלטים נגד בעלי הופנהיים, דיטמאר הופ. המשחק, שנגמר ב-2:2, הופסק לעשר דקות וחודש. 1:1 בין לייפציג ללברקוזן

(גודל טקסט)

התקרית אמש (שבת) בניצחון 0:6 של באיירן מינכן על הופנהיים, ממשיכה לעורר תגובות ברחבי הליגה הגרמנית. כזכור, האוהדים הבווארים הניפו בדקה ה-77 שלטי מחאה כנגד הבעלים של הופנהיים, דיטמאר הופ, דבר שגרם לשופט להפסיק את המשחק למעל עשר דקות. ההנהלה והשחקנים של באיירן ניגשו לקהל וביקשו מהם להפסיק עם הקריאות, אך נענו בסירוב. לאחר שהמשחק חודש, השחקנים הגיבו במחאה משלהם על כר הדשא ובילו מספר דקות בהתמסרות חסרת תכלית, ובסיום המשחק, מחאו כפיים לבעלים ביחד עם חלק נכבד מהאוהדים שלא הביעו מחאה.

במשחק שנערך היום (ראשון), אוניון ברלין אירחה את וולפסבורג למשחק צמוד בין שתי קבוצות ממרכז הטבלה במסגרת המחזור ה-24 בליגה הגרמנית. בדקה ה-41 המארחת עלתה ליתרון, והאוהדים במקום לחגוג, פתחו באקט נוסף של מחאה, והניפו של עם פרצופו של הופ תחת מטרה ורשמו: "ב-2017, עונשים קולקטייבים נאסרו, ובגלל הופ הבן ז**ה חזרנו שני צעדים אחורה. ההתאחדות הגרמנית, לכי תז***ני". השחקנים ביקשו מהאוהדים להפסיק אך אוהדי אוניון התעלמו.

השופט באסטיאן דאנקר החליט לעצור את המשחק ולהוריד את השחקנים לחדר ההלבשה, ורק לאחר עשר דקות המשחק חודש, עם אזהרה שקריאות נוספות יובילו לביטול המשחק. אוהדי אוניון ברלין הסבירו באתר שלהם את האקט ורשמו: "חופש הביטוי על הכוונת. מותר לנו לקרוא בן ז**ה, אנחנו מתנגדים לצנזורה וענישה קולקטיבית". ולפי כל הסימנים, זו לא תהיה התקרית האחרונה בפרשה החריגה. 


השלט של אוהדי אוניון ברלין נגד ההתאחדות הגרמנית ודיטמאר הופ (Andreas Gora/picture alliance via Getty Images)


תמונות חריגות בבונדסליגה (Andreas Gora/picture alliance via Getty Images)

ואם מתעסקים בכדורגל נטו – אוניון סיימה ב-2:2 מול וולפסבורג וכאמור, עלתה ליתרון בדקה ה-41 משער נגיחה של סבסטיאן אנדרסון ממצב נייח, רגע לפני שכל הבלאגן התחיל והמשחק הופסק ליותר מ-10 דקות. היתרון הוכפל בדקה ה-57 עם שער נגיחה נוסף, גם הוא ממצב נייח, כאשר הפעם הכובש היה מרווין פרידריך עם ביצוע נהדר. בדקה ה-60 יאניק גרהארדט צימק עם נגיחה משלו בכדור קרן, והקאמבק הושלם בדקה ה-81. ניחשתם נכון – שוב מנגיחה, הפעם של החלוץ הנפלא ואוט ווחהורסט אחרי בישול של ז'ואאו ויקטור.

לייפציג – באייר לברקוזן 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
האורחת עלתה ליתרון 0:1 בקרב הצמרת בדקה ה-29 משער של ליאון ביילי, לייפציג השוותה בדקה ה-32 משער של פאטריק שיק. לייפציג נותרה במקום השני כשלה 49 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה באיירן מינכן. לברקוזן ומאמנה פטר בוס, נשארו במקום החמישי עם 44 נקודות.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי