המנהל המקצועי של דורטמונד: "אנחנו חייבים ללמוד מספרד ואיטליה ולעצור את הליגה"

מיכאל זורק
מיכאל זורק | TOBIAS SCHWARZ/AFP via Getty Images

יומיים לפני הדרבי נגד שאלקה, מיכאל זורק הבהיר: "אני מבין שגמר ליגת האלופות ופתיחת היורו הם עוגנים בלוח הזמנים, אך לנוכח המצב הקיצוני עלינו להטיל ספק בהם. דחיית המשחקים תתן לנו הרבה אוויר"

(גודל טקסט)

כיממה בלבד לאחר שדורטמונד הודחה מליגת האלופות, זאת לאחר ששיחקה אתמול (רביעי) אצל פריז סן ז'רמן אל מול אצטדיון ריק מקהל, המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים מיכאל זורק התראיין היום בתקשורת הגרמנית והבהיר את דעתו על כך שמשחקי הליגה הגרמנית עתידים להתקיים בקרוב ללא אוהדים בשל נגיף הקורונה שמתפשט ברחבי אירופה.

"אין כרגע שום תכנית כיצד להתמודד עם המצב הזה. זה חדש לכולם ודינמי מאוד" סיפר זורק, כיומיים לפני משחקה של דורטמונד נגד שאלקה במסגרת הבונדסליגה. "אבל כשאני רואה שאיטליה וספרד משביתות את הליגות הבכירות שלהן, למרות שיש להן יותר מחזורים מאיתנו בגלל 20 המועדונים המשחקים שם ובעיות גדולות יותר בלוח הזמנים. השאלה הראשונה שעולה לי: 'מדוע אנחנו לא עושים את זה גם?'"

"אני מבין שיש כמה עוגנים בלוח השנה הבינלאומי, כמו גמר ליגת האלופות ופתיחת משחקי היורו ועלינו לכבד אותם, אבל לאור המצב הקיצוני אני חושב שאנחנו חייבים להטיל ספק גם בקיום משחקים אלו. אם המשחקים יידחו עכשיו אנחנו נקבל הרבה מאוד אוויר. נעצור את המשחק בדרך מסודרת והולמת, ונחזור אליו רק שבאמת יהיה בטוח מבחינה בריאותית לכל המעורבים. משחקי כדורגל ללא צופים כמעט חסרי ערך לגמרי".


דורטמונד משחקת בפריז לעיני אצטדיון ריק. "מדוע אנחנו לא עושים כמו איטליה וספרד?" (UEFA – Handout/UEFA via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי