"קוטיניו צריך כל בוקר לשאול את עצמו 'למה לעזאזל עברתי לברצלונה?'"

פליפה קוטיניו
פליפה קוטיניו | Gettyimages

עמנואל פטי, קשר העבר הצרפתי שהודה שטעה כשעזב את ארסנל לטובת קטלוניה - מזדהה עם הברזילאי. "בבאיירן הוא משחק, לעתים נראה טוב, אבל הוא לא שחקן הרכב". וגם: היעד הבא של הברזילאי

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

בחורף 2018 פיליפה קוטיניו הגיע לברצלונה בקול תרועה רמה לאחר שהתעקש לעזוב את ליברפול. אלא שהחלום של הברזילאי הפך במהרה לסיוט והעונה הוא מנסה להתאושש ולחזור לקדמת הבמה במדי באיירן מינכן הגרמני. מי שמאוד מזדהה עם מה שקרה לו הוא קשר העבר הצרפתי עמנואל פטי שעזב את ארסנל לטובת ברצלונה לאחר שלוש עונות גדולות, והחזיק מעמד בקטלוניה עונה אחת בלבד. בראיון ל"מירור" הצרפתי מנתח את המצב של הברזילאי.

פטי אמר: "אם הייתי קוטיניו, כל בוקר הייתי מתעורר וחושב לעצמי: 'למה, למה לעזאזל חתמתי בברצלונה", והמשיך: "ואתה יודע למה היית אומר את זה? כי אני זוכר את התקופה בה הייתי מתעורר בספרד לאחר שעזבתי את ארסנל, ואמרתי בדיוק את אותו הדבר. אני בטוח שקוטיניו שואל את עצמו את אותה השאלה כל בוקר".

על תקופתו בבאיירן: "הוא לפעמים משחק, לפעמים נראה טוב מאוד, אבל הוא לא באמת שחקן הרכב בלתי מעורער והוא לא סוחף את הקבוצה קדימה". העונה, ב-32 הופעות, הברזילאי כבש תשעה שערים ובישל עוד שמונה. מנגד, בשמינית גמר ליגת האלופות נגד צ'לסי שותף רק כמחליף ובגרמניה היו דיווחים רבים על כך שהבווארים לא מתכוונים לרכוש אותו.


פיליפה קוטיניו. הקריירה שלו תקועה (Sebastian Widmann/Bongarts/Getty Images, PAU BARRENA/AFP via Getty Images)

עצה לעתיד: "אני די בטוח שזה יסתדר בשבילו והוא יחזור לאנגליה, הוא מתאים לפרמיירליג בצורה מושלמת. יש לו את הטכניקה, המהירות, היצירתיות והבעיטה. כולם יודעים למה הוא מסוגל. היה תענוג לראות אותו בליברפול. אני מקווה שהוא יחזור לאנגליה".

האם יחזור לליברפול: "אני חושב שלא. כשהייתי בברצלונה, היה מפתה לחזור לארסנל והייתי קרוב לכך, אבל זה לא קרה. קוטיניו צריך להיות ישר עם עצמו ולהבין שמאז שעזב הם זכו בליגת האלופות ובדרך לזכות באליפות, הם ממש לא צריכים אותו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי