סוכנו של סאנה: "הוא מאמין שיוכל לזכות עם באיירן בליגת האלופות"

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

נציגו של הקשר חושף את עתידו? בשיחה עם "בילד" הכריז: "העניין שלהם הוא לא סוד. שם הוא יוכל לעשות את הצעד המשמעותי בקריירה שלו". מנגד, קבוצות גדולות נוספות על הפרק

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן נראתה נפלא בחודשים האחרונים ורק פגרת הקורונה הכפויה הצליחה לקטוע את המומנטום. אין לדעת כיצד העונה הזו תסתיים, אך נראה שדבר אחד בטוח – לא משנה מה יקרה, הבווארים רוצים לצרף את לירוי סאנה, שהיה קרוב להגיע בקיץ, אך פציעתו במגן הקהילה במדי מנצ'סטר סיטי טרפדה את המעבר. סוכנו של השחקן שפך אור על המגעים בשיחה קצרה עם "בילד".

דמיר סמוליאן אמר נחרצות ואולי גילה את עתידו: "העניין של באיירן בשחקן אינו סוד. הוא מאמין שהוא יכול לעשות שם את הצעד הבא בקריירה שלו – זכייה בליגת האלופות שהיא החלום הגדול. באיירן היא הקבוצה היחידה מגרמניה שרלווטית עבורו".

כבר בחודש שעבר חשפו בגרמניה שסוכנו נפגש עם הנהלת באיירן כשהצדדים דנו במעבר. בינתיים, סמוליאן הוסיף כי שום דבר לא סגור כמובן: "מועדונים גדולים באירופה גם כן שאלו אותי על מצבו של סאנה". 

סאנה עצמו שיחק לתקופה קצרה עם קבוצת המילואים של סיטי והוא מתאושש מפציעה קשה בברכו. העונה שעברה הייתה אדירה עבורו כאשר כבש 16 שערים ובישל עוד 18 ב-47 משחקים.

למרות הפציעה הקשה, סאנה (24) הוא בדיוק השחקן שבאיירן מחפשת. כזה שיוכל להוות יורש לאריאן רובן ופרנק ריברי. גם העובדה שמדובר בגרמני משחקת לטובתו. הבווארים, שטרודים כרגע באפשרות שמנואל נוייר יעזוב, ינסו לצרף במחיר סביר יותר בקיץ. שווי השוק שלו, אגב, ירד כמו של שחקנים אחרים לאור מגיפת הקורונה – מ-100 מיליון יורו ל-80 מיליון יורו לפי Transfermarket.



סאנה נפצע. יגיע באיחור של שנה? ( Matt McNulty – Manchester City / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי