נוייר החליט לסיים את המו"מ עם באיירן, עשוי לעבור לפרמיירליג

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Alex Grimm/Bongarts/Getty Images

לפי דיווח ב"קיקר" הגרמני, השוער לא יזכה לקבל את מבוקשו, כ-20 מיליון יורו בשנה, ולאחר תשע שנים בבאווריה צפוי לעזוב. צ'לסי מוזכרת כמועמדת המובילה לצרפו

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

ימים בודדים אחרי שבגרמניה דווח על כך שמנואל נוייר דורש מבאיירן מינכן 20 מיליון יורו לעונה כדי להאריך את חוזהו, לפי העיתון "קיקר" הוא החליט לסיים את המשא ומתן וצפוי לעזוב את הבווארים לאחר תשע שנים במועדון.

נוייר, לימים השוער הטוב בעולם, עבר משאלקה לבאיירן מינכן בקיץ 2011, כשהיה בן 25, ובמהלך השנים זכה עם הקבוצה בכל תואר אפשרי: בליגת האלופות ב-2012/13, שבע פעמים בבונדסליגה, ארבע פעמים בגביע הגרמני, בסופר קאפ הגרמני והאירופי וגם באליפות העולם לקבוצות כחצי שנה לאחר הזכייה בצ'מפיונס. גם עם הנבחרת, כידוע, הוא זכה במונדיאל ב-2014, ולמרות רשימת התארים הארוכה, הדעיכה ביכולתו ורצון לנצל הזדמנויות הובילו את המועדון לצרף את אלכסנדר נובל משאלקה, שעושה דרך זהה לזו של נוייר ויצטרף רשמית בתום העונה הנוכחית, וכך נוצר מתח בין אלוף העולם לשעבר לראשי קבוצתו.

לפי "קיקר", נוייר החליט לסיים את המשא ומתן על הארכת חוזהו מכיוון שהוא מרגיש לא רצוי, בטענה שאם פיליפה קוטיניו, לוקאס הרננדז ואחרים שהגיעו בשנה האחרונה יכולים להרוויח שכר באיזור 20 מיליון יורו, אז גם לו מגיע. בשל החתמת נובל, חוזהו שמסתיים בקיץ 2021 והעובדה שהוא חגג את יום הולדתו ה-34 בחודש שעבר, הוא לא צפוי להיתקל בקשיים במציאת קבוצה חדשה ומי שעלתה כמועמדת הבולטת לצרפו היא צ'לסי, לאחר שמנג'ר הבלוז פרנק למפארד לא התרשם מקפה – השוער היקר בעולם – ובשל האמור לעיל, צירוף נוייר מבחינה כלכלית עשוי להיות מתקבל על הדעת עבור ראשי הבלוז גם בעידן שאחרי הקורונה ולאפשר ללמפארד ליצור תחרות עבור קפה, שיהיה שוער המשנה בהנחה שנוייר אכן יצטרף.


למפארד וקפה. נוייר בדרך ללונדון? (Clive Rose/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי