מנכ"ל לייפציג הכריז: "לא קיבלנו אף הצעה על טימו ורנר"

טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג | Maja Hitij/Bongarts/Getty Images

ליברפול או באיירן? שתיהן לא יצרו קשר. בקבוצתו משוכנעים: "ימשיך להתפתח אצלינו כשחקן ברמה בינלאומית, שמחים שהצלחנו להאריך את חוזהו עד 2023". וגם: המטרות כשהעונה תחודש

(גודל טקסט)

טימו ורנר הוא אחד החלוצים הטובים ביותר באירופה. הגרמני בן ה-24 הבקיע העונה 21 שערי ליגה במדי לייפציג ו-27 בכל המסגרות, כשהוסיף כמות שערים לא מבוטלת. היכולת הנפלאה הזו הפכה אותו לאחד השחקנים המבוקשים ברחבי תבל. לפי הדיווחים, באיירן מינכן וליברפול (החלוץ עצמו אף אמר בראיון שהסגנון של האנגלים מתאים לו) רוצות לצרפו אלא שמנכ"ל המועדון, אוליבר מינצלף, שלח צפירת הרגעה לאוהדי לייפציג.

 
 
מינצלף אמר: "לא יורגן קלופ ולא קרל היינץ רומניגה (יו"ר באיירן) יצרו עמי קשר לגביו. אנחנו שמחים שהצלחנו להאריך את חוזהו עד 2023. הוא רשם יכולת נפלאה במחצית הראשונה של העונה". עוד הוסיף: "מעבר לכך אנחנו גם מאמינים שטוב מאוד לוורנר להמשיך להתפתח אצלנו כשחקן טוב ברמה הבינלאומית".
 
 
לייפציג אמנם איבדה כבר את פסגת הטבלה והיא מדורגת שלישית אחרי באיירן ובורוסיה דורטמונד, אך הצליחה להעפיל לרבע גמר ליגת האלופות לאחר ניצחון כפול על טוטנהאם. מבחינת המנכ"ל, המטרות השתנו: "חשוב לנו כרגע להעפיל לליגת האלופות כי יש חמש קבוצות שנלחמות איתנו".
 
 
המשך העונה: "זה יהיה אסון אם הליגה לא תחודש, מועדונים עלולים להגיע לפשיטת רגל. אנחנו אוהבים את המנגנון של הבונדסליגה ואת דרך הפעולה של הליגה, כל אוהד רוצה שזה יימשך. עלינו לעשות הכל כדי שהליגה תחזור בכל צורה שהיא".

טימו ורנר (Julian Finney/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי