"נחוש מאי פעם": קלופ ינסה לשכנע את ורנר לעבור לליברפול

טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

בגרמניה מדווחים כי המנג'ר הגרמני מעוניין לארגן פגישה אישית עם חלוצה של לייפציג כדי להקדים את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד במרוץ אחריו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ ממוקד מטרה: מנג'ר ליברפול "נחוש מאי פעם" להחתים את טימו ורנר לקראת העונה הבאה ומנסה לארגן פגישה עם חלוצה של ר.ב לייפציג על מנת לשכנע אותו להצטרף למייטי רדס, כך דווח היום (רביעי) ב"בילד". קלופ נוהג להיפגש באופן אישי עם מועמדים לרכש על מנת להכיר אותם טוב יותר ולחלוק איתם את פילוסופיית המשחק שלו ובגרמניה טוענים שפגישה בין השניים תוכננה כבר, אלא שמגיפת הקורונה התפרצה ודחתה זאת לעת עתה.

בחודשים האחרונים עלו מספר דיווחים על התעניינות של ליברפול בוורנר, לפיהם האדומים מוכנים לשלם את סעיף השחרור של הגרמני העומד על 50 מיליון ליש"ט. ב"בילד" נכתב שקבוצתו של קלופ אינה מעוניינת לבזבז זמן, שכן היא מודעת לכך שהמתחרות שלה בפרמיירליג, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, לוטשות גם הן עיניים לעבר הסקורר שהבקיע 21 שערים בבונדסליגה העונה.

ורנר עצמו רמז לפני כחודשיים וחצי כי ישמח לשחק בליברפול בעתיד, כשאמר לתקשורת בגרמניה: "אם אחת המועמדות לקחת את ליגת האלופות דופקת לך בדלת עם הצעה בלתי נתפסת, מה אתה יכול להגיד? כל שחקן היה חושב על זה. בהחלט יכול להיות כיף לשחק שם".

קלופ. נחוש להחתים את ורנר (Laurence Griffiths/Getty Images)
קלופ. נחוש להחתים את ורנר (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי