בגרמניה טוענים: נוייר יישאר, הוא ובאיירן זקוקים זה לזה

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Gettyimages

אוהדי הבווארים יכולים לנשום לרווחה? ב"בילד" נכתב כי לאחר נקודת הפיצוץ הצדדים יירגעו והמגעים נמשכים: "כל דבר חוץ מהארכת חוזה והתפשרות של שני הצדדים תפתיע מאוד"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בזמן מגיפת הקורונה, מעבר להפסקת המשחקים, חווה באיירן מינכן משבר נושא לאחר שהציגה יכולת מצוינת – היחסים הרעועים עם הקפטן מנואל נוייר והסאגה המתישה סביב הארכת חוזהו. כזכור, השחקנים התרעמו על היחס כלפיו ואפילו חששו שזה יפגע בהמשך העונה. השוער אפילו תקף את המועדון בצעד לא שגרתי בראיון ל"בילד", אך בגרמניה משוכנעים שלמרות הכל – הגרמני בן ה-34 ימשיך במועדון בו הוא משחק מאז קיץ 2011.

 
 
בדיווח נכתב כי על אף שאוליבר קאן כעס מאוד על דבריו של נוייר שנחשב ליורשו, וחשב שמדובר בסך הכל במשא ומתן שגרתי שמתנהל בין הצדדים יחד עם חסן סליהמיצ'יץ', בכתבה צוין בבירור: "כל מי שחושד שהמצב יסתיים כך ויש הפסקה במגעים בין נוייר ובאיירן – טועה בגדול. אחרי הכל, שני הצדדים זקוקים זה לזה".
 
 
נכתב כי נוייר עדיין אחד השוערים הטובים בעולם והחלום הגדול של המועדון הוא לזכות בליגת האלופות ב-2022 כאשר הגמר ייערך באצטדיון הביתי ובכך לחסל את טראומת 2012 מול צ'לסי. "ניתן יהיה לממש את הפנטזייה עם נוייר ולא עם אלכסנדר נובל או עם סוון אולריך".

מנואל נוייר. יישאר או יעזוב? (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

 
 
כמו כן, גם נוייר עצמו בבעיה. הכסף הגדול בפרמיירליג והמחשבה על אתגר חדש ואחרון בקריירה בהחלט מפתים אותו, אך מעבר לצ'לסי יהווה ירידה ברמה. נכתב כי לצערו הרב, הקבוצות הגדולות כמו ליברפול, מנצ'סטר סיטי, פריז סן ז'רמן או ברצלונה לא זקוקות לו. 
 
 
לסיום נכתב: "נראה שנקודת הפיצוץ הגיעה, אף אחד מהצדדים לא יסלים עוד יותר וכעת תהיה רגיעה במצב. כל דבר פרט להארכת חוזה, עם פשרה בשכר ובפרק הזמן – תפתיע מאוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי