סוער בבוואריה: בחדר ההלבשה כועסים על היחס לנוייר

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Jörg Schüler/Bongarts/Getty Images

לפי "בילד", שחקנים בכירים כמו לבנדובסקי, מולר וקימיך לא מבינים את החתמת נובל וחוששים שהערפל סביב עתידו של הקפטן, שעשוי לעזוב לפרמיירליג, ייפגע בכושר המצוין בו הייתה באיירן לפני הפגרה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
השאלה שהכי מטרידה את אנשי באיירן מינכן היא האם הקפטן מנואל נוייר יאריך את חוזהו במועדון. כזכור, השוער שמחזיק בחוזה עד 2021, דרש חוזה עד 2025 וחוזה אחרון גדול, כלומר העלאת שכר משמעותית עד ל-20 מיליון יורו, ואילו המועדון מעוניין בחוזה עד 2023 ובשכר אחר לגמרי. השוער עשוי להיפרד אחרי תשע עונות במועדון, וכרגע חדר ההלבשה סוער.
 
 
"סימן השאלה סביב נויריר הופך למשבר אמיתי בקבוצה, הרבה מעבר לאי נוחות", נכתב בדיווח. לפי "בילד", השחקנים לא מרוצים ממה שקורה. שחקנים בכירים בחדר ההלבשה, מנהיגי הקבוצה, כמו רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר וג'ושוע קימיך, לא מבינים מדוע באיירן צירפה את אלכסנדר נובל, שוערה הצעיר של שאלקה שיגיע בקיץ, אם יש סעיף בחוזה שמחייב אותו לשחק במספר מסוים של משחקים.
 
 
עוד נכתב כי נוייר עצמו מאוד לא שקט ואף נמצא בטירוף. השחקנים והמאמן האנזי פליקר מוטרדים משום שרגע לפני פגרת הקורונה הכפויה, באיירן הייתה בכושר הטוב ביותר שלה מזה שנים רבות כשהעפילה לפסגת הטבלה אחרי רצף ניצחונות מרשים והשיגה מקדמה ענקית בשמינית גמר ליגת האלופות עם 0:3 על צ'לסי בלונדון. "השחקנים חוששים שזהישפיע על המשך העונה", נכתב לסיכום. לפי העיתון הגדול בגרמניה עדיין קיים סיכוי שהצדדים יגיעו לערך השווה, אבל אחד הצדדים יצטרך להתגמש.

שחקני באיירן מינכן. כועסים על היחס לקפטן (Mike Hewitt/Getty Images)
 

 
אם שואלים את שחקן העבר לותר מתיאוס, הרי שהנהלת הבווארים צודקת בהחלט: "החוזה שהוא דורש מטורף, לא היה אף שחקן במועדון שבאיירן הלכה ככה לקראתו", אמר הגרמני. נוייר בן ה-34, שהגיע למועדון בקיץ 2011, שמר העונה על שער נקי 15 פעמים ב-37 משחקיו במדי באיירן. בצוותא עם יאן אובלק הוא מדורג שני מבחינת השוערים בליגות הגדולות, כאשר רק קיילור נבאס (שמר 17 פעמים על שער הנקי) עשה זאת יותר פעמים ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי