רומניגה: "משוכנע שנוייר יאריך את חוזהו בבאיירן מינכן"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

מנכ"ל הבווארים אופטימי לגבי המשכיותו של הקפטן: "שני הצדדים יודעים מה הם מוצאים אחד בשני. הוא השוער הטוב בעולם נמצא פתרון מועיל לשני הצדדים". וגם: סוכנו של אולרייך שולח מסר ברור לנובל

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן הודיעה אתמול (שני) על הארכת חוזהו של אלפונסו דיוייס הצעיר עד 2025, אולם את האוהדים מטריד עתידו של הקפטן מנואל נוייר, שהפך לנושא החם בתקשורת הגרמנית בשבועות האחרונים. הקפטן, כזכור, אף העביר ביקורת על המועדון כשבראיון ל"בילד" הביע כעס על כך שפרטי המשא ומתן דלפו לתקשורת.

 
מנכ"ל באיירן, קרל היינץ רומניגה, שלח מסר מרגיע כשאמר ל"בילד" שהוא משוכנע שנוייר ימשיך בקבוצה. "אנחנו יודעים מה אנחנו מוצאים אחד בשני, מה יש לנו ביד. בנסיבות האלה אני אופטימי שנמצא פתרון מועיל לשני הצדדים ושנוייר יחתום על חוזה חדש", אמר רומניגה. "יש לנו את השוער הטוב בעולם, כבר זכינו איתו בכל התארים".
 
 
על הכעס של נוייר: "הראיון שלו היה רק בשבת, לא יכולנו להתייחס לכך עדיין".  השוער שהגיע לבאיירן בקיץ 2011 מסיים את חוזהו ב-2021. לפי הדיווחים הוא דרש חוזה עד 2025 עם שכר של 20 מיליון יורו לשנה, אולם נוייר מכחיש זאת בתוקף.


מנואל נוייר (CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)
 

 
בינתיים, בגרמניה תוהים מה יהיה מעמדו של השוער המחליף, סוון אולרייך, שדקות המשחק שלו  צפויות להיפגע מהגעתו של אלכסנדר נובל. סוכנו של אולרייך, יורגן שוואב, הפגין ביטחון כי השוער שלו יוכל לשחק: "באיירן היא מריטוקרטיה, מתקבלות שם החלטות ספורטיביות בתבונה. בואו נראה מי יהיה בסופו של דבר השוער המחליף של נוייר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי