מנכ"ל ההתאחדות הגרמנית: "הבונדסליגה יכולה לחזור ב-9 במאי"

אוהדי באיירן מינכן
אוהדי באיירן מינכן | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

כריסטיאן סייפרט הודיע כי מבחינתם אפשר להחזיר את שתי הליגות המקצועיות כבר בחודש הבא, אך שוב הדגיש כי ההחלטה תלויה בממשלה ובמשרד הבריאות בלבד. בנוסף ייתרם כ-7.5 מיליון יורו לקבוצות הנשים והליגה השלישית

(גודל טקסט)

כצפוי, לאחר פגישה שנערכה על ידי קבוצות שתי הליגות הראשונות בגרמניה, הודיע היום (חמישי) מנכ"ל ההתאחדות הגרמנית כריסטיאן סייפרט, כי מבחינה לוגיסטית יהיה ניתן לחדש את הבונדסליגה ב-9 במאי.

"הבונדסליגה מוכנה לחזור, לא משנה אם זה ב-9 במאי או בתאריך מאוחר יותר, אבל עלינו למצוא תאריך. לא הגדרנו תאריך מדויק היום, אבל העובדה שאנו בכלל יכולים לחשוב על חידוש המשחקים, מדגישה את העבודה הטובה של הרשויות המבצעות בגרמניה".

עם זאת הוסיף סייפרט כי ההחלטה מתי לחזור תהיה תלויה בממשלה ובמשרד הבריאות בלבד והבהיר כי אם המצב בגרמניה יחמיר, הכדורגל באופן טבעי גם יסבול דיחוי. בנוסף לכך, הבטיח המנכ"ל כי קבוצות שתי הליגות הראשונה יתמכו כספית בקבוצות בונדסליגה השלישית ובליגת הנשים בכך שיעבירו להם סכום כולל של 7.5 מיליון יורו.

בכל מקרה, ברגע שהליגה תחזור היא אמורה להמשיך ללא קהל עד לסיומה ומנהלת הליגה תצטרך לרכוש כלים רפואיים בשווי של 2.5 מיליון יורו על מנת לרכוש כ-25,000 בדיקות לקורונה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי