המנהל המקצועי של לייפציג שפך אור על עתידו של ורנר

טימו ורנר חוגג
טימו ורנר חוגג | ODD ANDERSEN/AFP via Getty Images

בצל החיזורים מליברפול, ברצלונה ובאיירן מינכן, מרקוס קרושה הבהיר: "לא התקבלה אף הצעה וגם טימו לא פנה אלינו". וגם: מסר לרומא בנוגע לאופציה בחוזהו של פטריק שיק

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

 טימו ורנר הוא אולי השחקן המדובר ביותר במהלך פגרת הקורונה. ליברפול, באיירן מינכן וברצלונה הוזכרו לאחרונה כמועמדות לצרף את החלוץ הלוהט של לייפציג, אולם היום (שישי) מרקוס קרושה, המנהל המקצועי של הקבוצה, הדף את חרושת השמועות.

באנגליה כתבו שהחלוץ בחר בליברפול ובספרד טענו שבכירים בברצלונה נפגשו עם אביו של ורנר , אך קרושה התייחס לכך והבהיר שכרגע אין שום דבר קונקרטי: "לא התקבלה אף הצעה וגם טימו או נציגיו לא פנו אלינו. השמועות הללו מסתובבות כבר מספר שבועות בתקשורת. נכון לעכשיו, אין שום דבר חדש בנוגע לעתידו של ורנר".

ורנר מחזיק בחוזה עד 2023 בלייפציג, אולם יש לו סעיף שחרור על סך 60 מיליון יורו אותו אפשר להפעיל עד אמצע חודש יוני. אם אף קבוצה לא תרכוש את החלוץ עד התאריך המדובר, דבר שלא נראה כל כך סביר בגלל משבר הקורונה, קבוצתו תוכל להחליט באיזה סכום, אם בכלל, היא תרצה למכור אותו.

שחקן נוסף שעתידו אינו ברור הוא פטריק שיק. כידוע, הצ'כי מושאל מרומא ולייפציג יכולה לרכוש אותו בקיץ תמורת 29 מיליון יורו. "הוא מרגיש מאוד נוח איתנו ואני בהחלט רואה אותו נשאר", הודה קרושה. "האופציה בחוזה שלו עדיין לא השתנה, אבל אולי בשבועות הקרובים כן. כל המועדונים באירופה יצטרכו להתמודד עם משבר הקורונה, השוק הולך להשתנות. המון תלוי בחזרת הליגות והמפעלים השונים", סיכם המנהל המקצועי.


 פטריק שיק. לייפציג תפעיל את האופציה? (Gettyimage)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי