דיווחים: ברצלונה נפגשה עם ורנר, פיאניץ' יצטרף תמורת ארתור?

טימו ורנר
טימו ורנר | Gettyimages

אבידל ורמון פלאנס שוחחו עם חלוץ לייפציג עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה על פי "מונדו דפורטיבו", ב"רדיו קטלוניה" נטען שמתנהל מו"מ על טרייד עם יובנטוס. וגם: בדיקות קורונה לכל המועדון לקראת חידוש ה"לה ליגה"

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

הצעד הראשון לקראת חזרת עונת 2019/20 בספרד יצא לדרך. התקשורת בספרד מדווחת הבוקר (שישי) שכבר ביום שלישי הקרוב יחלו שחקני הליגה להיבדק והראשונה שתעשה זאת ותבדוק את כל שחקניה תהיה ברצלונה, כך סוכם בפגישה שנערכה אתמול בין ראשי המועדונים.

לפי הפרסום ב"ספורט" הקטלוני, כל אנשי הצוות של ברצלונה – מחברי הנהלה ועד אחרון אנשי הצוות – יגיעו ביום שלישי למתחם האימונים וייבדקו בשיטת ה"דרייב אין", כך שהבדיקה תיעשה כשהם יושבים כל אחד במכונית שלו. עוד באותו היום ידעו ראשי הקבוצה אם מישהו במועדון נמצא חיובי לנגיף והמטרה של ראשי הכדורגל בספרד היא שבכל שבוע תיערך לפחות בדיקה אחת לכל הקבוצות.

במקביל, אולי הידיעה שכל אנשי ברצלונה ייבדקו השבוע עוררה חשק למועדון ו/או לפחות לגופי התקשורת בעיר, והבוקר עלו לא מעט דיווחים באשר לשינויים אפשריים בסגל בעונה הבאה. כ-48 שעות לאחר שפורסם ב"מונדו דפורטיבו" על כך שברצלונה עשויה לבחון חלופות אחרות לנוכח דרישת אינטר לקבל 111 מיליון יורו עבור לאוטרו מרטינס, בשער העיתון הבוקר נכתב כי כבר נעשתה פנייה לחלוץ לייפציג, הגרמני טימו ורנר שמחזיק בסעיף שחרור ולא צפוי להמשיך בבונדסליגה.

ורנר נחשב כמועמד מוביל לליברפול, אולם בממלכה טוענים שהמייטירדס מעדיפים לא לשלם את סעיף השחרור שלו, אלא לחכות דווקא לאמצע יולי, אז יפוג הסעיף, והם ייכנסו למו"מ עם המועדון כדי לצרף אותו בעלות נמוכה יותר – מתוך הנחה שלייפציג תעדיף למכור אותו ולא לחכות לקיץ 2021, אז הוא יעזוב בחינם. עם זאת, המנהל המקצועי של בארסה, אריק אבידל, יחד עם רמון פלאנס, נפגשו עם ורנר עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה והתרשמו לטובה, אולם במועדון מודעים שהוא מחזיק בהצעות אחרות.

דיווח מעניין נוסף הוא מ"רדיו קטלוניה", שם מדווחים על מו"מ מתקדם בין ברצלונה ליובנטוס על חילופי שחקנים – ארתור יעבור ליובנטוס ופיאניץ' יעשה את הדרך ההפוכה. פיאניץ' היה נחשב לשחקן ש"לא ניתן לגעת בו" ביובנטוס, אלא שהגעתו של מאוריציו סארי שינתה את פני הדברים וייתכן שהוא יעזוב הקיץ, גם אם לא לברצלונה. עבור ארתור בן ה-23, מנגד, זו רק עונה שנייה בברצלונה וביובנטוס הוא סומן כמחליף האידיאלי לבוסני בן ה-30.



בעונה הבאה בטורינו? ארתור (Aitor Alcalde/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי