פליק: "בבאיירן הדאבל הוא מובן מאליו, כולם רוצים את הטרבל"

האנזי פליק
האנזי פליק | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

שחצן או מציאותי? מאמן הדאבליסטית בראיון בגרמניה: "אנחנו יודעים גם שצריך לתת לקהל הרבה מעבר לניצחון 0:1, עלינו לבדר אותם". וגם: על לבנדובסקי והשיפור בקבוצה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
בבאיירן מינכן מקווים שהכל יעבור בשלום והבונדסליגה תחזור לבעוט ביום שבת הבאה (התשעה במאי). לפני הפגרה, הקבוצה של האנזי פליק השתלטה על הפסגה והייתה בכושר יוצא מן הכלל. בינתיים, המאמן סיפק ראיון קצר למגזין מקומי ודיבר על הדרישות הקשות במועדון.
 
 
פליק אמר: "בבאיירן מינכן דאבל הוא בעצם מובן מאליו, מעין חובה, וכולם מייחלים ורוצים לזכות בטרבל". המאמן הוסיף: "אתה צריך תמיד לשאוף להשתפר כל הזמן ולהפיק' את המירב מהכישורים והאינסטינקטים שלך. אני לא פוטר את עצמי מזה". כאמור, באיירן במרחק נגיעה מרבע גמר ליגת האלופות לאחר 0:3 על צ'לסי במשחק הראשון בלונדון. תומאס מולר כבר דיבר על התשוקה של הקבוצה לזכות שוב בגביע עם האוזניים הגדולות, מה שלא קרה מאז 2013. מי שבמיוחד רוצה לזכות בתואר הוא רוברט לבנדובסקי שהפסיד בגמר עם בורוסיה דורטמונד ב-2013 לאותה באיירן. "אני מאמין שנגיע לגמר ואני אזכה בתואר הזה, זה בדיוק מה שחסר לי", אמר בראיון ל"גרדיאן".
 
 
ובחזרה למאמן – גם התארים אינם מספיקים: "כמובן שבסופו של דבר מה שחשוב הוא לזכות באליפויות וגביעים, אבל גם הניצחון לבדו זה לא הכל. אני יכול להזדהות לחלוטין עם העובדה שבבאיירן השאיפה היא לתת שואו לקהל הרבה מעבר ל-0:1.

פליק עם לבנדובסקי (Lars Baron/Bongarts/Getty Images)

 
 
השיפור בקבוצה: "כשאני רואה את רוברט לבנדובסקי וסרג' גנאברי רודפים אחרי שחקני צ'לסי – הלב שלי דופק. הדרך בה הקבוצה עומדת על המגרש מרגשת אותי, גם אני הייתי כך כשחקן. תמיד העמדתי את עצמי לשירות הקבוצה וזה סגנון העבודה שלי כמאמן".
 
 
הצוות שלו: "אני תמיד מנסה להשיג אנשי צוות שהם טובים ממני בדברים מסוימים. זה עלול לגרום לחיכוך אבל בעיקר יכול להביא להתפתחות נוספת והתקדמות אישית. למה אסור לי לשתף את העוזרים שלי בתהליכים? צריך לשמוע מגוון דיעות ובצוות כל דעה חשובה. רק ככה יש הצלחה" בינתיים, דווח, כי מירוסלב קלוסה שחקן העבר ימונה לעוזרו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי