רשמית: פליק האריך את חוזהו בבאיירן עד 2023, המאמן שוחח עם סאנה?

האנזי פליק
האנזי פליק | באיירן מינכן

הרוויח את זה ביושר: הגרמני (55) שסיכם על המשך דרכו בתחילת אפריל, חתם רשמית ויקווה לעמוד בציפיות: "זה נכון, הקריירה שלי קצת יוצאת דופן והחלה בגיל מאוחר", אמר. בתקשורת דווח כי קשר סיטי מתקרב בצעדי ענק

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בתחילת חודש אפריל סוכם על הארכת חוזהו והיום (חמישי) "הדיו כבר יבש", כפי שהגדירו זאת באיירן מינכן באתר הרישמי. המאמן האנזי פליק (55), חתם רשמית עד 2023 בחדר המנהלים לצד אוליבר קאן וחסן סליהמיצ'יץ'. ב-21 משחקיו על הקווים רשם המאמן 18 ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד, החזיר את הקבוצה לפסגת הבונדסליגה והביא את הגרמנים מרחק נגיעה מרבע גמר ליגת האלופות. רק אתמול אמר המאמן בביטחון אופייני כי "בבאיירן הדאבל נתפס כמובן מאליו, כולם חולמים על הטרבל".

המאמן נשאל על כך שהחל את דרכו על הקווים בגיל מאוחר ואמר: "ובכן, הקריירה שלי מעט יוצאת דופן. הייתה לי חנות ספורט לדוגמא למשך למעלה מ-20 שנה והייתי מוכר בה בעצמי. לקחתי את הזמן באותה התקופה, רציתי לבנות את עצמי לאט לאט אבל תמיד ידעתי שאני רוצה להיות מאמן. למדתי מכל יום בו עבדתי".

 
 
המפתחות להצלחה: "הדבר המכריע עבורי הוא בסופו של דבר תפיסת הקבוצה. ללא נאמנות, הערכה ושיתוף פעולה – קשה להצליח. חשוב לי לשדר אמונה גדולה ותקשורת לכולם, וכמובן שצריך ליהנות ממה שאתה עושה, רק יחד אפשר להצליח. אני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים מתאמנים ונראים".


פליק. סיבה למסיבה (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

הגרמני המשיך: "נהניתי להיות עוזר מאמן למשך זמן רב, תמיד הייתי דעתן. זה לא עוזר אם כל אחד יושב עם זרועות שלובות ולא עושה כלום. חילופי דברים יוצרים ידע. הייתי אורח באימונים של קבוצות גדולות כמו מנצ'סטר סיטי, ביקרתי באקדמיות של ריאל מדריד וברצלונה. הסתכלתי על הכל בזהירות".

עוד בבאיירן. לפי דיווחים בתקשורת, במועדון היו חילוקי דעות לגבי חיזוק הקבוצה בקיץ. המאמן רצה לצרף את טימו ורנר שלפי הדיווחים מעדיף לעבור לליברפול, ואילו המנהל המקצועי סליהמיצ'יץ' לחץ על הבאתו של סאנה. ב"בילד" דווח כי המאמן השתכנע ושוחח חצי שעה בטלפון עם הקשר הגרמני של מנצ'סטר סיטי. בשיחה הם דנו על התוכניות המקצועיות וכיצד ישתלב הקשר במערך של הבווארים. סאנה, שמקושר לבאיירן זה זמן רב, מתאושש מפציעה כזכור והוא מסיים את חוזהו באנגליה ב-2021. "המעבר לגרמניה נראה סביר ביותר", נכתב.
  
 

 לירוי סאנה. בקרוב בגרמניה? (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי