הולאנד הגיב לעקיצה של שחקני פריז: "הם עזרו לי"

ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה
ארלינג הולאנד, קיליאן אמבפה | Alex Grimm/Getty Images

החלוץ הנורבגי של דורטמונד הגיב לניימאר וחבריו בריאיון מרתק ל-ESPN: "אני חושב שלעשות מדיטציה זה דבר חשוב", ודיבר בהערצה על רונאלדו: "אפשר לראות לו על הפרצוף שהוא הולך להבקיע"

(גודל טקסט)

הפריצה הגדולה של השנה בכדורגל העולמי, חלוצה של בורוסיה דורטמונד, ארלינג הולאנד, ממשיך לעורר עניין ברחבי העולם ומספק כותרות בפגרת הקורונה. הלילה (בין חמישי לשישי) הכוכב העולה התראיין ל-ESPN והגיב לראשונה לעקיצה של שחקני פריז סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות: "אני חושב שהם עזרו לי מאוד להפיץ את חגיגת המדיטציה בעולם והראו לעולם שמדיטציה זה דבר חשוב מאוד, ואני מודה להם על העזרה"

הולאנד סיפר פעם נוספת על השחקנים שהעריץ בתור נער, ודיבר בשבחו של כריסטיאנו רונאלדו: "אתה יכול לראות לו על הפרצוף שהוא הולך להבקיע. הפרצוף שלו אומר 'היום אני הולך להיות איש המשחק ולכבוש', וזה מה שהוא עושה. בגלל זה אני רוצה להיות כמו הטובים ביותר, הם ממוקדים ורעבים להיות להצליח, ולהיות האנשים החשובים במשחקים החשובים". 

על חברו לקבוצה, ג'יידון סאנצ'ו, שמעורר עניין ברחבי אירופה אמר: "הנתונים לא משקרים, הוא עושה דברים גדולים העונה. הוא שחקן מדהים ועוד ישתפר, אנחנו ברי מזל שהוא איתנו". 


על הכושר המדהים שלו בפתיחת הקדנציה בדורטמונד (12 שערים ב-11 הופעות) אמר: "הייתה לי התחלה טובה מאוד בדורטמונד, נהניתי מאוד ואני מחייך המון, זה הדבר הכי חשוב בחיים, ואני מחייך הרבה לאחרונה, ומנסה לעשות את המיטב"

על ההבדל בין חבריו החדשים לחבריו בקבוצתו הקודמות, זלצבורג אמר: "אני מרגיש שאני משתפר כל יום מאז שהתחלתי לשחק עם שחקנים טובים יותר, עם כל הכבוד לזלצבורג. החברים בדורטמונד מוצאים אותי במצבים נוחים והיו לי כמה חודשים טובים".

על הקשר עם מאמנה של מנצ'סטר יונייטד, אולה גונאר סולשיאר סיפר: "מהרגע שהגעתי למולדה בגיל 16 הוא לימד אותי המון דברים. הוא היה חלוץ כמוני והוא זכה בליגת האלופות, שזה החלום שלי. הוא לימד אותי המון על סיומת ותנועה ברחבה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי