קלן ערכה סבב בדיקות נוסף, לא אובחנו חולי קורונה חדשים

שחקני קלן חוגגים
שחקני קלן חוגגים | TF-Images / Contributor

לאחר שקבוצת הבונדסליגה הודיעה כי שלושה מעובדי המועדון נדבקו בנגיף, מהם ככל הנראה שני שחקנים שנשלחו לבידוד, הקבוצה קיבלה אור ירוק להמשיך להתאמן. הליגה תחודש עוד החודש?

קבוצות: קלן
(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שפ.צ קלן הודיעה על שלושה מאנשי המועדון שחלו בקורונה, על פי הדיווחים שניים מהם כדורגלנים והשלישי הוא פיזיותרפיסט שעבד עם השניים, סבב נוסף של בדיקות קורונה לכל עובדי המועדון אישר שלמעט אותם שלושה, כל השאר אובחנו כשליליים לקורונה. המשמעות: הקבוצה יכולה להמשיך בשגרת האימונים, מה שמשמח מאוד את ראשי כל ענף הכדורגל בגרמניה ואפילו באירופה כולה, בתקווה שהבונדסליגה תשוב עוד החודש.

סבב הבדיקות השני במועדון נערך אתמול במטרה שהקבוצה תוכל להמשיך בשגרת האימונים, מכיוון שרק שלושת החולים המאובחנים נשלחו לבידוד ביתי. בקבוצה אישרו שהבדיקות נערכו על ידי מעבדה פרטית ושכל הקבוצה נבדקה, כולל כל אנשי הצוות. כמו יתר הקבוצות, גם קלן תוכל להמשיך באימונים בהתאם להגבלות משרד הבריאות בגרמניה.

לפי התוכנית של ראשי הכדורגל הגרמני, שכידוע רכשו כ-20 אלף בדיקות קורונה עבור המועדונים בשתי הליגות הבכירות, רק שחקן שייבדק פעמיים מבלי שיימצא חיובי לנגיף, יוכל לעמוד לרשות הקבוצה. אותם שלושה נדבקים, מהם כנראה שני שחקנים, ייבדקו שוב עם סיום 14 ימי בידוד.

רק אתמול התרחשה תקרית כאשר הקשר הבלגי של קלן, בירגר ורסטראטה, הביע את חששו לחזור לשחק ("המצב ביזארי, אנחנו לא בבידוד בזמן שכדורגל הוא בכלל לא הדבר החשוב ביותר"), אולם במהרה נאלץ לפרסם התנצלות באמצעות המועדון וגם הוא מתאמן כרגיל בימים אלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי