אובחנו עשרה חולי קורונה בשתי הליגות הבכירות בגרמניה

ג'יידון סאנצ'ו
ג'יידון סאנצ'ו | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

נשאים נוספים התגלו לאחר שבוצעו על ידי הרשויות יותר מ-1,700 בדיקות. הנדבקים ייכנסו לבידוד והקבוצות ימשיכו להתאמן כרגיל. הרטה ברלין השעתה את קאלו, שהפר את ההנחיות בצורה בוטה

(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם הערב (שני) בגרמניה, הרשויות ביצעו יותר מ-1,700 בדיקות קורונה לשחקני 36 הקבוצות בשתי ליגות הכדורגל הבכירות במדינה ו-10 מהן נמצאו חיוביות. למרות זאת, הקבוצות הבהירו כי הן ימשיכו להתאמן עד לחזרת הכדורגל והשחקנים שאובחנו כנשאים ייכנסו לבידוד עד שיחלימו.

לפני שלושה ימים, כזכור, פ.צ קלן הודיעה על שלושה מאנשי המועדון שחלו בקורונה, על פי הדיווחים שניים מהם כדורגלנים והשלישי הוא פיזיותרפיסט שעבד עם השניים. סבב נוסף של בדיקות קורונה לכל עובדי המועדון אישר שלמעט אותם שלושה, כל השאר אובחנו כשליליים לקורונה. המשמעות: הקבוצה יכולה להמשיך בשגרת האימונים, מה שמשמח מאוד את ראשי כל ענף הכדורגל בגרמניה ואפילו באירופה כולה, בתקווה שהבונדסליגה תשוב עוד החודש.

לפי התוכנית של ראשי הכדורגל הגרמני, שכידוע רכשו כ-20 אלף בדיקות קורונה עבור המועדונים בשתי הליגות הבכירות, רק שחקן שייבדק פעמיים מבלי שיימצא חיובי לנגיף, יוכל לעמוד לרשות הקבוצה. אותם שלושה נדבקים, מהם כנראה שני שחקנים, ייבדקו שוב עם סיום 14 ימי בידוד.

בנושא אחר, הרטה ברלין השעתה את סלומון קאלו, שעורר סערה לאחר שהעלה לרשתות החברתיות סרטון בו הוא הפר בצורה בוטה את ההנחיות במהלך אימון הקבוצה. בסרטון, אותו קאלו מחק בהמשך, הוא חילק כיפים לחבריו לקבוצה והתפרץ לבדיקת קורונה של אחד מחבריו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי