סאנה אישר לחבריו: רוצה לעזוב, קוטיניו גמר את העונה?

לירוי סאנה
לירוי סאנה | Gettyimages

לפי דיווחים באנגליה, הקשר הודיע שהוא רוצה לשוב לגרמניה, התקרבה קלה במו"מ בין המועדונים. הברזילאי ייעדר כחודש וחצי ולאור העובדה שחוזהו מסתיים ב-30 ביוני נראה שלא ישחק עוד במועדון

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן להוטה לצרף הקיץ את לירוי סאנה, אחרי שלא הצליחה לעשות זאת לפני כשנה. ביום רביעי האחרון דווח ב"בילד" כי הקשר הגרמני כבר סיכם את תנאיו במועדון. כעת נותר השלב הקשה: סיכום מול מנצ'סטר סיטי. לפי הדיווחים באנגליה, ישנה התקדמות.

הגרמנים הגישו הצעה בגובה 40 מיליון יורו, סכום שדי הרגיז את האנגלים שהיו מוכנים שהשחקן ימלא את חוזהו ויעזוב בחינם. אלא שכעת השתנו פני הדברים. בסיטי רואים את העקשנות של סאנה שמתערב מההצעה שמונחת על שולחנו זה חודשים לחתימה על חוזה חדש, ומבינים שלאור משבר הקורונה אסור להם לוותר על סכומים כאלה, גם אם הם רחוקים משווי השוק שלו.

כמו כן נטען כי סאנה עצמו כבר סיפר לחבריו בקבוצה שקיבל החלטה סופית – לעזוב לגרמניה, גם מסיבות משפחתיות – רוצה לגדל את בתו הקטנה (תהיה בת שנתיים בספטמבר) במולדתו. "הקיץ, המעבר של סאנה בהחלט יכול לקרות", נכתב ב"אתלטיק" על ידי שני עיתונאים בכירים.

סאנה. אישר לחבריו שיעזוב (AFP)

עוד לפני העונה הבאה, לבווארים יש מטרות ברורות ב-2019/20. הדאבליסטית רוצה לזכות באליפות שמינית ברציפות. האלופה שמובילה בפער ארבע נקודות על פני בורוסיה דורטמונד, תתארח בעוד שבוע אצל אוניון ברלין (שידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1). מי שלא יוכל לעזור לה במסע הזה הוא פיליפה קוטיניו שייתכן ולא ישוב לשחק במדי המועדון.

הקשר הברזילאי שנפצע בקרסולו ונותח ב-24 באפריל צפוי להיעדר עד חודש וחצי לפי הפרסום ב"מונדו דפורטיבו". קוטיניו, שהגיע כמושאל מברצלונה ולא ימשיך בוודאות, יוכל לשוב למחזור הנעילה. הוא יהיה כשיר לשלבי ההכרעה בליגת האלופות בשמונה באוגוסט, אך הוא מסיים את חוזהו בבוואריה ב-30 ביוני וצריך לראות כיצד פיפ"א תפתור את הבעיה הזו. העונה קוטיניו רשם תשעה שערים ובישל עוד שמונה ב-32 הופעות. לאחרונה ניוקאסל הוזכרה כמועמדת ברורה לצרפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי