מחליפים לעצמם מצעים ובלי פלייסטיישן: באיירן מינכן נכנסה לבידוד

אימון באיירן מינכן
אימון באיירן מינכן | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

כחלק מהמתווה עליו סיכמו ראשי הבונדסליגה מול הממשלה, הקבוצות מסתגרות עד שהעונה תצא לדרך מחדש בשבת. האלופה שוהה בבית מלון בעיר וכעת מתפרסמות ההנחיות שקיבלו הכוכבים

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

לקראת חידוש עונת הבונדסליגה בשבת הקרובה (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), בהתאם למתווה שעליו סיכמו ראשי הליגה הגרמנית עם הקנצלרית אנגלה מרקל, כל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות נדרשות במשך שבוע להיכנס בידוד במקביל לאימונים, למעשה לקיים מעין מחנה אימון קצר שיאפשר להן להימנע ממגע עם הציבור הרחב וכן להעביר הילוך ולהתכונן למחזור ה-26 שייצא לדרך בשעה טובה, לאחר כחודשיים של "פגרת קורונה".

באיירן מינכן, האלופה ומוליכת הטבלה, לה יתרון ארבע נקודות על דורטמונד שבמקום השני, תעלה לכר הדשא ביום ראשון למשחק חוץ נגד יוניון ברלין ולכן יצאה אתמול (ראשון) לבית מלון בצפון העיר ובו תשהה עד יום שבת, אז תמשיך למינכן. הבווארים הגיעו לבית המלון בשעות הצהריים בשני אוטובוסים, כשכמובן צומצמה רשימת הנוכחים למינימום האפשרי.

כל שחקני באיירן מינכן, אנשי הצוות המקצועי וחברי ההנהלה שהגיעו, עטו מסכות עם הגעתם למלון ובמהלך הצ'ק אין ובקבוצה מספרים על אווירה מתוחה מעט, אבל לא קודרת. תומאס מולר, למשל, סיפר כי שמח לפגוש את כולם ומנואל נוייר, שהמו"מ על הארכת חוזהו עלה על שרטון, נראה נינוח ואף נופף לשלום לצלמים ולעיתונאים שהגיעו לבית המלון ושמרו על מרחק מהשחקנים.


אימון באיירן מינכן ( CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images)

כל שחקן זכה לקבל חדר אישי כדי לשמור על ריחוק ככל שניתן וגם במהלך אספות ותדרוכים מתבקשים המועדונים להקפיד על מרחק שני מטרים בין כל שחקן ושחקן. יתרה מכך, השחקנים תודרכו שאם הם משתמשים במעלית, עליהם ללחוץ על הכפתורים באמצעות המרפק בניסיון לצמצם ככל שניתן את הסיכון שיידבקו. מכיוון שעליהם לשמור על ריחוק זה מזה ככל שניתן, השחקנים גם נדרשו לא להשתמש בטלפונים הניידים של חבריהם ואפילו לא לשחק יחד בסוני פלייסטיישן, מחשש שמעבר של הג'ויסטיק מיד ליד עלול להוות סיכון. 

אגב, החדרים בהם ישנים כוכבי באיירן מינכן לא יזכו לשירותי ניקוי של צוות המלון, אלא כמו במלוניות בישראל, לצורך הדוגמה, על השחקנים יהיה לדאוג בעצמם לשמירה על הניקיון ולהחלפת מצעים. המטרה היא כמובן שלא ליצור מגע עם אנשים שאינם שייכים למועדון ורלוונטיים לתוכנית לחידוש הבונדסליגה. למרות זאת, מדובר במלון בו לנה באיירן מינכן לפני משחקי ליגת האלופות ולכן החדרים ואפילו מגרשי האימון מוכרים היטב לשחקנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי