לבנדובסקי ממליץ להולאנד: "אל תעזוב את הבונדסליגה בקיץ"

רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג | GUENTER SCHIFFMANN/AFP via Getty Images

לקראת חזרתה של הבונדסליגה, החלוץ החמיא לנורבגי של דורטמונד: "יש לו פוטנציאל אדיר. כדאי לו לעבוד קשה ולהמתין עם הצעד הבא". וגם: החלוץ המועדפים עליו והקריאה ללירוי סאנה

(גודל טקסט)

בגרמניה כבר סופרים את הדקות לקראת חזרת הבונדסליגה ביום שבת הקרוב (שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1). באיירן מינכן, האלופה הנצחית, מוליכה בפער נקודות יתרון על פני בורוסיה דורטמונד. מאבק האליפות יושפע לא מעט מכושרם של רוברט לבנדובסקי, מלך שערי הבונדסליגה (25 כיבושים) וארלינג הולאנד, שכבש 12 שערים ב-11 הופעות בצהוב-שחור. בינתיים, החלוץ הפולני פירגן לנורבגי בראיון

 
לבנדובסקי אמר על הולאנד: "יש לו פוטנציאל אדיר, אבל יש לו עוד זמן. אני לא רוצה להפעיל עליו לחץ עם ההצהרות שלי". החלוץ ממליץ להולאנד להישאר בבונדסליגה: "הוא יוכל להיות שחקן טוב אפילו יותר אם יעבוד קשה, ויגיע לרמה העליונה. לכן כדאי לו להישאר עוד בבונדסליגה, אין לו מה למהר עם הצעד הבא".

כזכור, ההולנדי עלה לא אחת  כמועמד להצטרף לריאל מדריד אך אתמול פסל זאת ("אני מרוכז אך ורק בעבודה שלי ורוצה להבקיע שערים. אני לא יכול לחכות לדרבי הראשון שלו כשחקן דורטמונד").

הולאנד חוגג. קיבל עצה מחבר (PATRIK STOLLARZ/AFP via Getty Images)

מעבר לכך, החלוץ, שנחשב לטוב בעולם (כבש העונה כבר 39 שערים בכל המסגרות) נשאל על החלוצים המועדפים עליו בכדורגל העולמי וענה: "אם נדבר על '9' קלאסי, הייתי אומר קארים בנזמה, טימו ורנר, לואיס סוארס, סרחיו אגוארו וקיליאן אמבפה".

הפולני קרא ללירוי סאנה להגיע לבאיירן: "יש המון ספקולציות. אני רק יכול להגיד שהוא שחקן נהדר עם איכויות רבות ושהוא יכול להשתלב נהדר. ראינו כבר למה הוא מסוגל. הוא יכול להוסיף לנו פתרונות יצירתיים".


לבנדובסקי עם בנזמה. מפרגן לצרפתי (JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי