חזרה בסטייל: צפו במנשנגלדבאך מטיילת ל-1:3 על פרנקפורט

שחקני מנשנגלדבאך חוגגים
שחקני מנשנגלדבאך חוגגים | Michael Probst/Pool via Getty Images

פלאה כבש את השער השני הכי מהיר בהיסטוריה של המועדון, תוראם הפכיל וקבע נתון היסטורי, בנסבאיני הוסיף את השלישי ו"הסייחים" עלו למקום השלישי על חשבון לייפציג. סילבה רק צימק עבור המארחת

(גודל טקסט)

אחרי החגיגה של בורוסיה דורטמונד בדרבי והתיקו הדרמטי בין לייפציג לפרייבורג, שבת של שישה משחקים בבונדסליגה ננעלה עם ניצחון חוץ XXXX של מנשנגלדבאך על פרנקפורט. "הסייחים" חזרו חדים מהפגרה וניצלו את המעידה של טימו ורנר וחבריו כדי לעלות על חשבונם למקום השלישי בטבלה. המארחת, שרשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות, עלולה לרדת למקום ה-15 אם מיינץ תנצח מחר.

הרעב לחזור למגרשים התבטא היטב אצל חניכיו של מרקו רוזה שפתחו בצורה מדהימה, כאשר אלסאן פלאה כבש את השער השני הכי מהיר של מנשנגלדבאך אי פעם בבונדסליגה, בעוד מרקוס תוראם היה אחראי ליתרון הכפול המהיר ביותר בהיסטוריה של הקבוצה במשחק חוץ. במחצית השנייה האורחת הייתה פחות מסוכנת, אך הצליחה לסחוט פנדל שסגר עניין. גלדבאך שמרה על פער של שתי נקודות מדורטמונד השנייה ובשבוע הבא תארח את לברקוזן למשחק לא פשוט.

מהעבר השני, פרנקפורט סבלה מאותה בעיה שפקדה אותה מתחילת העונה: שחקניו של אדי הוטר כמעט ולא סיכנו את השער במחצית הראשונה, שבה הבלם מרטין הינטרגר נגע בכדור יותר מכל שחקן אחר. מאותה סיבה בדיוק הועלה אנדרה סילבה מהספסל לאחר ההפסקה, אבל הפורטוגלי הצליח רק לצמק כשהמשחק היה גמור. "העיטים" יקוו להתאושש במחזור הבא, אבל המשימה תהיה קשה מאוד, שכן מנגד תעמוד האלופה והמוליכה באיירן מינכן.

הרכבים
פרנקפורט: קווין טראפ, אלמאמי טורה, דויד אברהם (מאקוטו האסבה, 74), מרטין הינטרגר, אוון אנדיקה (דומיניק קוהר, 83), סטפן אילסאנקר (טימות'י צ'נדלר, 74), סבסטיאן רודה, ג'יבריל סואו (אנדרה סילבה, 45'), דאיצ'י קמאדה (מיאט גאצ'ינוביץ', 78), פיליפ קוסטיץ', באס דוסט.

מנשנגלדבאך: יאן זומר, סטפן ליינר, מתיאס גינטר, ניקו אלבדי, רמי בנסבאיני (אוסקר וונדט, 78), יונאס הופמן, טוביאס שטרובל, פלוריאן נויהאוז (לאסלו בנס, 90), בריל אמבולו (לארס שטינדל, 78), אלסאן פלאה (טוני יאנטשקה, 90), מרקוס תוראם (פטריק הרמן, 66).

שחקני גלדבאך חוגגים את השער של פלאה (Michael Probst/Pool via Getty Images)
שחקני גלדבאך חוגגים את השער של פלאה (Michael Probst/Pool via Getty Images)

מהלך המשחק
אפשר לומר שגלדבאך כלל לא הייתה צריכה להוריד חלודה, כי לקח לה 37 שניות בלבד לעלות ליתרון: אמבולו שלח את פלאה במסירת הקפצה, הצרפתי ביצע דאבל פס עם הופמן ושם את זה ברשת – 0:1 ל"סייחים". בדקה השביעית, בנסנבאיני גבר על טורה באגף שמאל והעביר את כדור הרוחב לתוראם, שהבקיע את ה-0:2 למנשנגלדבאך.

בדקה ה-18 הגיע הצ'אנס הראשון של פרנקפורט: קמאדה הגיע לפני זומר לכדור שנשלח לרחבה והתגלגל בצמוד לקו השער, אבל אף שחקן של המארחת לא היה שם כדי לדחוק פנימה. גלדבאך המשיכה להיות מסוכנת, אמבולו שוב מצא את פלאה שהסתובב על קו ה-16 ובעט חזק, טראפ הדף היטב וקוסטיץ' שהגיע לריבאונד פספס את המסגרת. פלאה הגיע להזדמנות האחרונה של המחצית, אך הצליח רק לסחוט הצלה לקרן מטראפ.

החגיגה המיוחדת של מרקוס תוראם (MICHAEL PROBST/AP POOL/AFP via Getty Images)
החגיגה המיוחדת של מרקוס תוראם (MICHAEL PROBST/AP POOL/AFP via Getty Images)

המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות לדקות ארוכות, עד שאמבולו הצליח לסחוט פנדל בדקה ה-72 ובנסבאיני ניצל זאת כדי לבעוט פנימה מ-11 מטר – 0:3 מנשנגלדבאך. תשע דקות חלפו והמארחת השיגה שער מצמק. רודה סיפק מסירה טובה לסילבה המחליף, שסיים בצורה מדויקת וכבש את ה-3:1. בדקה ה-85 קיבלנו את אחת ההחמצות הגדולות של העונה: שחקני גלדבאך כבר השאירו את טראפ מאחור עם מהלך נהדר והגיעו למצב של שלושה על אחד כשהופמן עם הכדור, אבל הינטרגר עצר את הבעיטה שלו והציל את פרנקפורט מספיגה רביעית.

בנסבאיני חוגג את השער השלישי (Michael Probst/Pool via Getty Images)
בנסבאיני חוגג את השער השלישי (Michael Probst/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי