צפו בתקציר: שלושער לטימו ורנר, לייפציג הביסה 0:5 את מיינץ

שחקני לייפציג חוגגים
שחקני לייפציג חוגגים | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

אחרי שלוש תוצאות תיקו השוורים שבו למקום השלישי בזכות תצוגת תכלית. החלוץ הגרמני כיכב והתקרב עוד קצת ללבנדובסקי, פולסן וסביצר בישלו אחד לשני. אאוגסבורג ניצחה 0:3 את שאלקה, 2:2 דרמטי בין דיסלדורף לקלן

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בבונדסליגה שהחל ביום שישי, הגיע היום (ראשון) לסיומו אחרי שפורטונה דיסלדורף וקלן נפרדו ב-2:2 דרמטי במיוחד. עוד קודם לכן זכינו לשני משחקים אדירים. היום נפתח עם הפתעה גדולה אחרי שאאוגסבורג הביסה 0:3 את שאלקה המדשדשת ואת הדובדבן שבקצפת קיבלנו באופל ארנה, אחרי שר.ב. לייפציג חזרה למקום השלישי בסטייל עם 0:5 אדיר על מיינץ.

מיינץ – לייפציג 5:0
לייפציג הגיעה למשחק במיינץ עם הגב לקיר, לאחר שלא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים והיא כבר נמצאת רגל וחצי מחוץ למאבק האליפות. אבל לאור הפסדה של בורוסיה מנשנגלדבאך ללברקוזן, קבוצתו של יוליאן נגלסמן ידעה שניצחון ישיב אותה למקום השלישי ואין יריבה יותר נוחה עבור לייפציג ממיינץ, אותה הביסה בסיבוב הקודם 0:8.

האורחת עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 כאשר טימו ורנר קיבל כדור ברחבה קונרד ליימר ובעט כדור שטוח שהותיר את פלוריאן מולר חסר אונים וכעבור תריסר דקות יוסוף פולסן הכפיל בנגיחה לאחר בישול של מרסל סביצר. בדקה ה-36 לייפציג כבר עלתה ל-0:3. לאחר ערבוביה ברחבה הפעם היה תורו של הדני לפרגן לאוסטרי שמסר לו אחורנית והקשר בעט כדור מדויק לחיבור.


קונרד ליימר וטימו ורנר חוגגים (Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images)

המחצית השנייה התחילה כמו שהפסיקה והאורחת כבשה את הרביעי בדקה ה-48. קווין קאמפל חתך את ההגנה באין מפריע והעביר למרכז הרחבה כדור על מגש לוורנר שהשלים צמד. החלוץ כבש את השלישי רבע שעה לסיום, אחרי שקיבל ארוך מפולסן והבקיע את שערו ה-24 בליגה וכעת הוא במרחק של שלושה שערים בלבד ממלך שערי הבונדסליגה רוברט לבנדובסקי.

שאלקה – אאוגסבורג 3:0 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הקבוצה מחבל הרוהר רצתה לתקן את הרושם אחרי התבוסה נגד בורוסיה דורטמונד בדרבי (הפסד 4:0) אך ממש לא הצליחה והובסה 3:0 גם נגד היריבה מהתחתית. אמנם קהל כמובן לא היה אך במשחק בית אפשר היה לצפות לקצת יותר. היא ספגה שער מהיר, הציגה כדורגל לא רע לדקות מעטות אך נאלצה לרדוף אחרי היריבה. בשורה התחתונה, חניכיו של דויד ואגנר הובסה בדרך למשחק תשיעי רצוף ללא ניצחון.
 
 
הקשר אדוארד לוון כבש בדקה השישית לזכות המארחת בכדור חופשי פשוט מושלם. בדקה ה-28 כמעט הגיע השוויון כאשר רבי מטונדו הגיע להזדמנות טובה אך נבלם על ידי השוער שהדף עם הרגל. שאלקה החזיקה בכדור כמעט 75% מהמחצית הראשונה אך התקשתה להגיע לעוד מצבים מסוכנים. בדקה ה-56 הצרות של שאלקה העמיקו כאשר סואט סרדאר נאלץ לצאת בשל פציעה.


אדורד מסובב כדור חופשי מושלם (Martin Meissner/Pool via Getty Images)
 

דניאל קליגורי בעט סמוך לקורה ומיכאל גרגוריץ' נגח סמוך לקורה, אך המארחת השתפרה במחצית השנייה והייתה לא פחות טובה. מרקו ריכטר רשם שני איומים למרכז השער. בדקה ה-69 זכתה האורחת בכדור חופשי נוסף וריח של שער עמד באוויר אלא שהפעם לוון לא בעט אלא דווקא פיליפ מקס ששלח כדור מסובב אבל שוברט זינק והדף. 

רבע שעה לסיום המשחק הוכרע. המחליף נואה באזי ניצל שגיאה של שני בלמי שאלקה אחרי כדור ארוך, השתלט על הכדור ושלח בעיטה מסובבת נהדרת לרשת, 0:2. המחליף קורדובה עוד הספיק לעקוף את השוער בקלילות ולגלגל לרשת את השער השלישי, 0:3 בסיום. באמצע השבוע תפגוש שאלקה את פורטונה דיסלדורף. האורחת תפגוש את פאדרבורן.
 
 

רבי מטונדו נעצר על ידי השוער (MARTIN MEISSNER/POOL/AFP via Getty Images)

קלן – פורטונה דיסלדורף 2:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

לקיום המשחקים בלי הקהל, יש השפעה עצומה בליגה הגרמנית. בתום שני המחזורים הראשונים רק שלוש קבוצות השיגו ניצחון ביתי, ושאחרי אאוסבורג ולייפציג השיגו היום שלוש נקודות, מחוץ לביתן גם דיסלדורף קיוותה להמשיך במגמה, אך איבדה יתרון של שני שערים בדקות הסיום.

קינאן קראמן הטורקי העלה את האורחת על לוח התוצאות בדקה ה-41 עם בעיטה ממרכז הרחבה והוריד את הקבוצה להפסקה ביתרון מינימלי. בדקה ה-59 קלן קיבלה הזדמנות להשוות אחרי שקיבלה פנדל, אבל מארק אות' לא הצליח להכניע את פלוריאן קסטנמייר שזינק לפינה השמאלית ועצר את הבעיטה של החלוץ. כעבור שתי דקות אריק תומי יצא למתפרצת מהירה הכפיל את התוצאה.

אבל אז הגיעו רגעי הדרמה. אנתוני מודסט שעלה מהספסל כבש את השער המצמק בדקה ה-88 ובתוספת הזמן ג'ון קורדובה קבע חלוקת נקודות, שלמעשה לא ממש עוזרת לקלן ובעיקר פוגעת בדיסלדורף שנותרה במקום ה-16 ופספסה הזדמנות לצמצם את הפער מחוף מבטחים לנקודה בלבד.

 ג'ון קורדובה כבש בתוספת הזמן (Pool/Thilo Schmuelgen/Pool via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי