ורנר השווה שיא בונדסליגה, נגלסמן: "זו הקבוצה שרציתי לראות"

טימו ורנר
טימו ורנר | Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images

חלוץ לייפציג הפך לראשון מאז 1999 שכבש פעמיים שלושער נגד אותה קבוצה בעונה אחת. גם המאמן התרשם: "מרוצה מהתוצאה ובעיקר מהדרך". חשש לגבי מצבו של ליימר

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

כמה שלייפציג הייתה זקוקה לניצחון. למי שלא זוכר, הקבוצה ממזרח גרמניה סיימה כ'אלופת החורף' כאשר רשמה רצף של תשעה משחקים ברציפות בה כבשה לפחות שלושה שערים. אבל כבר את הסיבוב השני החלה עם הפסד 2:0 לעולה החדשה אוניון ברלין ורשמה מאז חמש תוצאות תיקו בשבעה משחקים.

אבל הכל השתנה עד שפגשה את מיינץ, אותה מיינץ שהובסה 8:0 על ידי השוורים בסיבוב הקודם ברד בול ארנה, הפעם חבורתו של יוליאן נגלסמן 'הסתפקה' בחמישה שערים בלבד ועלתה למקום השלישי על חשובנה באייר לברקוזן.

גיבור המשחק היה ללא ספק טימו ורנר. החלוץ הגרמני הצטיין עם שלושער והפך לשחקן הראשון בבונדסליגה מאז אולף קירסטן בעונת 1998/99, שהבקיע לפחות שלושה שערים נגד אותה קבוצה בשני משחקים שונים באותה עונה. הראשון אגב, עשה זאת במדי לברקוזן נגד בורוסיה מנשנגלדבאך. בנוסף רשם הישג נוסף ומשמועתי לא פחות, כששבר את שיאו האישי בבונדסליגה והעלה את מאזנו ל-24 כיבושים העונה. הוא נמצא במשחק של שלושה שערים מרוברט לבנדובסקי.


הישג היסטורי לטימו ורנר (Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images)

טימו ורנר עצמו אמר אחרי המשחק: "שיחקנו טוב מאוד מהדקה הראשונה והפעלנו עליהם לחץ כל המשחק. הגענו להמון מצבים ולא במקרה ניצחנו. היה לנו מאוד חשוב לקחת את הנקודות כדי לשמור סיכוי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה".

המאמן יוליאן נגלסמן הוסיף: "היום הדברים הסתדרו לנו יחסים מהר. הייתה לנו הופעה מצוינת מול מיינץ. אהבתי מאוד את התוצאה, אבל בעיקר את הדרך בה שיחקנו השחקנים שלי. למשל אני מאוד הערכתי את הפעולה ההגנתית של לוקאס קלוסטרמן שרצה למנוע שער בדקה ה-90, למרות שאנחנו כבר מובילים 0:5. זה בדיוק מה שאני רוצה לראות מהקבוצה שלי".


מרוצה מהתוצאה ומהדרך. יוליאן נגלסמן (Kai Pfaffenbach/Pool via Getty Images)

יוסוף פולסן שרשם 250 במדי לייפציג דיבר גם הוא אחרי הניצחון: "היינו במצב רוח טוב היום. שיחקנו בדיוק כמו בשבוע שעבר, רק שהפעם כן הצלחנו לנצל את המצבים שלנו. עשינו צעד חשוב כדי להבטיח את המקום בטופ 4. העובדה שהגעתי ל-250 משחקים בלייפציג זה הישג נהדר עבורי, אבל אני גאה במערכת לא פחות".

עם זאת לא הכל ורוד בלייפציג, קונרד ליימר שהיה אחד המצטיינים במשחק אתמול נפצע בברכו הימנית והוא אמור להיעדר מהמשחק הקרוב נגד הרטה ברלין ביום רביעי (19:25, שידור ישיר בספורט1). במועדון צפויים לבשר על מצבו בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי