טיאגו ייעדר מהקלאסיקר. פליק: "דורטמונד תשחק הגנתי"

טיאגו אלקנטרה
טיאגו אלקנטרה. "מגלם את ה-DNA של ברצלונה בצורה מושלמת" | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

לקראת משחק העונה בגרמניה (שלישי, 19:20, שידור ישיר בספורט1) מאמן באיירן מינכן אישר שהקשר יחמיץ גם את המשחק בזיגנאל אידונה פארק. וגם: האם האלופה תנצל את מאזן החוץ החדש של קבוצות הבונדסליגה?

(גודל טקסט)

כמה חיכינו למשחק העונה בבונדסליגה, כנראה חודשיים יותר מדי, אבל מחר (שלישי, 19:20, שידור ישיר בספורט1) נקבל את הראשונה באיירן מינכן נגד השנייה בורוסיה דורטמונד ב'קלאסיקר' הגדול של גרמניה בזיגנאל אידונה פארק.

האלופה מובילה עם סגניתה בארבע נקודות והיא יודעת שניצחון עשוי להבטיח באופן כמעט סופי את צלחת האליפות שנה שמינית ברציפות, ובשתי העונות האחרונות הבווארים הנחילו לצהובים שחורים תבוסות של 0:6, 0:5 ו-0:4, אבל זה קרה רק במשחקי הבית ולמעשה בפעם האחרונה שהשיגה ניצחון ליגה בדורטמונד היה בנובמבר 2017, אז דויד אלאבה, אריין רובן ורוברט לבנדובסקי הובילו את באיירן מינכן לניצחון 1:3.

נסתייג בפעם האחרונה ונדבר מאזן קבוצות הבית מאז החזרה מ'פגרת הקורונה'. ב-18 משחקים עד כה רק שלוש קבוצות ניצחו בביתן ובסך הכל יש להן 18 אחוזי הצלחה. הסיבה מובנת מאליה – חסרונו של הקהל טרף את כל הקלפים ואף אחד לא יופתע אם באיירן מינכן תנצל את המאזן החדש לטובתה.


יצליחו לגבור על דורטמונד בחוץ אחרי כמעט שלוש שנים. שחקני באיירן מינכן (PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

באיירן מינכן צפויה לפתוח עם אותו הרכב שעלתה איתו בניצחון מול פרנקפורט, כאשר לאון גורצקה ימשיך לקבל את הקרדיט במרכז הקישור לצד ג'ושוע קימיך, כאשר בריבעיה ההתקפית יעלו קינגסלי קומאן, איבן פרישיץ' וכמובן מלך הבישולים תומאס מולר ומלך השערים רוברט לבנדובסקי.

מי שלא אמור להיות בסגל הוא הקשר הספרדי טיאגו אלקנטרה, שהמחמיץ גם את המשחק בשבת ומאמנו האנזי פילק אישר זאת היום במסיבת העיתונאים: "הוא לא התאמן היום ולצערי הוא לא ישחק מחר. אבל אני מעדיף לא לפרט לגבי ההרכב שיעלה מחר".

בנוסף שיבח את לאון גורצקה שכבש במשחק האחרון: "הוא זכה בהמון כדורים מול פרנקפורט, והיה מאוד אגרסיבי וזה מאוד חשוב עבור שחקן בעמדה שלו. רואים שהוא ממשיך להתפתח".


"הוא ממשיך להתפתח". לאון גורצקה עם רוברט לבנדובסקי (Andreas Gebert/Pool via Getty Images)

פליק סיכם ודיבר על היריבה: "הם מגלים יציבות במשחק האחרונים לאחר שינוי המערך שלהם. אני מתאר לעצמי שיתחילו את המשחק בצורה הגנתית ואז ישנו את הקצב במהירות. אנחנו נהיה מוכנים לכך".

הרכב משוער: מנואל נוייר, בנג'מין פאבר, דויד אלאבה, ג'רום בואטנג, אלפונסו דייוויס, ג'ושוע קימיך, לאון גוצרקה, קינגסלי קומאן, תומאס מולר, איבן פרישיץ', רוברט לבנדובסקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי